Наталья Стародуб - Как научиться видеть прошлые жизни

Natālija Staroduba - Kā iemācīties redzēt iepriekšējās dzīves

18 02 07 03

Vai jūs gribētu iemācīties atcerēties notikumus no bērnības[1] un pat iepriekšējo dzīvju parādīšanos? Atmiņas var atnākt caur dažādiem kanāliem, taču daudzi grib tieši “redzēt” tās. Vizualizēšanas attīstīšana – viens no paņēmieniem “ieslēgt” tēlus atmiņās.

Šī spēja palīdz jums arī iegremdēties nākamajos iemiesojumos, attīstīt intuīciju, iztēli.

Pēc kāda laika jums sāks pamosties tēlainā domāšana. Tas viss palīdzēs attīstīties radoši, un jums būs vieglāk iegremdēties iepriekšējo dzīvju atmiņās.

 

Kas tas ir – vizualizācija?

Vizualizācija – tā ir vēlamo tēlu iztēlošanās uz domu ekrāna, tāds mentāls mēģinājums. Jūs radāt attēlus savā prātā, visbiežāk šis paņēmiens tiek izmantots, lai jums kaut kas būtu vai jūs darītu to, ko jūs gribat.

Pēc tam jūs atkārtojat šo attēlu atkal un atkal, katru dienu, apmēram piecas minūtes ilgi dienā.

Savā piecu minūšu praksē izmantojiet savu iztēli, lai pārliecinātos, ka jūs esat guvuši sekmes jebkurā mērķī, kuru esat nosprauduši.

Bet es par vizualizāciju runāju kā par paņēmienu, kā attīstīt redzes atmiņu – iespēju attēlot uz “iekšējā ekrāna” jebkurus notikumus.

18 02 07 04

 

Kādēļ jums vajag attīstīt redzes atmiņu

Es mācījos par apģērba dizaineri. Pirms aizgāju mācīties, mana redzes atmiņa bija ne tik laba, nācās visur staigāt ar lapiņu un zīmuli, lai uztaisītu iepatikušos elementu skices.

Vajadzēja prast ne tikai ieraudzīt apģērba elementus dabā, bet arī iegaumēt tos. Jau koledžā mums deva vingrinājumus redzes atmiņas trenēšanai.

Es arī uz šodienu taisu šos vingrinājumus automātiski, jau nemanot.

Atcerēties pagājušo dienu vai atklāt bērnības atmiņas kā bildīti un pat attēlot filmā – tas viss man nesagādā grūtības, pateicoties priekšmetu vizualizācijas treniņiem, kuri attīsta iztēli un nostiprina redzes atmiņu.

Tagad es dalīšos ar jums vingrinājumos, kurus izmantoju pati. Vingrinājumi daudz laika neprasa. Labāk strādāt katru dienu vai vairākas reizes dienā.

Es sāku ar ziedu podiņā uz palodzes. Katru rītu es vizualizēju ziedu, iegaumēju katru lapiņu, kātiņus, ziedēšanu, pat zemi podiņā un pašu podiņu.

Ticiet: jums tas ļoti patiks, tāpēc ka līdz ar katru jaunu vizualizāciju jūs atradīsiet arvien jaunas un jaunas jūsu nepamanītas detaļas.

 

Vizualizācijas tehnikas

 

Pirmais vingrinājums

Paskatieties uz jūsu izvēlēto priekšmetu. Izpētiet to uzmanīgi. Vizualizējiet tik ilgi, cik jums būs nepieciešams. Aptveriet uzreiz visu priekšmetu jūsu redzes laukā, tā jūs ātrāk to iegaumēsiet.

Aizveriet acis, iztēlojieties katru detaļu, kuru esat iegaumējuši.

Atveriet acis, paskatieties atkal uz jūsu izvēlēto priekšmetu; ja jūs atradāt to, ko nepamanījāt pirmajā reizē, iegaumējiet šo elementu.

Atkal aizveriet acis un iztēlojieties visas detaļas, kuras jūs iegaumējāt, pievienojiet tikko atrasto detaļu.

18 02 07 05

Atkārtojiet vizualizāciju ar jūsu izvēlēto priekšmetu tik ilgi, kamēr nepamanīsiet, ka jaunu detaļu vairs nav un jūs turat atmiņā pilnībā visu jūsu izvēlēto priekšmetu.

Izvēlieties jaunu priekšmetu un vizualizējiet. Sākumā izvēlieties mazāk sarežģītus variantus.

Ja jūtat, ka acis ir nogurušas, uztaisiet pauzi vai pārtrauciet vingrinājumu līdz nākamajai reizei. Nekādā gadījuma nedrīkst sasprindzināt acis. Centieties noturēt priekšmetu ar nefokusētu skatienu, tādā veidā acis nesasprings.

Es ar šo vingrinājumu strādāju visur, kur atrados: viesos, uz ielas, transportā...

Jautāsiet, kā tas palīdz atcerēties bērnību vai iepriekšējās dzīves? Viss ir ļoti vienkārši: daba, jums tuvie cilvēki, apkārtējā vide – tas viss ir ar jums jau tagad, vajag tikai pastāvīgi vizualizēt un pamodināt redzes atmiņu.

 

Otrais vingrinājums

Šoreiz reproducējiet savu mazo priekšmetu, bet atvērtām acīm. Skatieties to reālajā pasaulē, tieši jūsu priekšā. Atkal taču, pārbīdiet to, pagrieziet, spēlējieties ar to. Paskatieties, kā tas mijiedarbojas ar objektiem, kas atrodas jūsu priekšā.

Iztēlojieties, ka tas guļ uz jūsu klaviatūras, met ēnu uz jūsu peli vai klaudzina pa jūsu kafijas tasīti.

18 02 07 06

 

Trešais vingrinājums

Tas ir vingrinājums, kur jūs sāksiet gūt labpatiku. Šoreiz tas aizvedīs jūs uz gleznu. Padomājiet par patīkamu vietu.

Man patīk iztēloties man iemīļotu vietu upes krastā. Tagad iztēlojieties sevi tajā vietā, kur patīk būt jums. Svarīgi būt “uz skatuves”, nevis vienkārši domāt par to.

Dodiet grūdienu savām jūtām. Ko jūs varat izdzirdēt? Vai šalc lapas, vai ir cilvēki, kas runā dibenplānā? Kā ir ar taustes sajūtām? Jūs jūtat augsni, uz kuras jūs stāvat?

Kā ir ar smaržu? Vai jūs varat iztēloties, kā ēdat saldējumu, jūtat, kā tas slīd caur kaklu?

Atkal taču, pārliecinieties, ka jūs atrodaties “uz skatuves”, nevis vienkārši par to domājat. Padariet šo prāta filmu tik spēcīgu, spilgtu un detalizētu, cik spēsiet.

18 02 07 07

 

Ceturtais vingrinājums

Un pēdējā vingrinājumā ļausim lietām būt dzīvākām. Ieejiet tajā vietā, kuru vizualizējāt iepriekšējā vingrinājumā.

Tagad sāciet kustību, mijiedarbojoties ar lietām: paņemiet akmeni, apsēdieties uz soliņa, skrieniet ūdenī...

Uzaiciniet kādu uz savu virtuālo pasauli. Iespējams, jūs varētu uzaicināt mīļoto cilvēku un pēc tam sākt griezties dejā divatā.

Vai arī jūs varētu iztēloties sev draugu. Parunāties vai atcerēties priecīgus notikumus. Tagad iztēlojieties, kā viņš rotaļīgi uzsita jums pa plecu. Ko tas nozīmē?...

Vizualizācijas atslēga ir iespēja vienmēr vizualizēt to, kas jums jau ir, to, ko jūs gribat. Tas ir prāta triks tā vietā, lai cerētu, ka jūs to sasniegsiet.

Vai arī radiet pārliecību par to, ka reiz tas notiks, dzīvojiet un jūtiet, it kā tas ar jums notiek tagad.

Vienā līmenī jūs zināt, ka tas ir tikai prāta triks, taču zemapziņa nevar atšķirt to, kas ir reāli un kas tiek iztēlots.

 

Sk. arī Iepriekšējās dzīves – tā ir iztēle vai realitāte?[2]

 

Jūsu zemapziņa iedarbosies uz jūsu radītajiem attēliem neatkarīgi no tā, vai tie attēlo jūsu pašreizējo realitāti vai ne.

18 02 07 08

Džons Keho (John Kehoe), pazīstams kanādiešu rakstnieks, filantrops un treneris personiskās izaugsmes sfērā, iemācīja šo iemaņu miljoniem cilvēku visā pasaulē, kuri redzēja rezultātu.

Tā nav burvestība, un tas nenotiek stundas laikā, bet, ja jūs neatlaižaties savā redzējumā, jūs gūsiet sekmes.

 

Kā darbojas vizualizācijas vingrinājumi

Pateicoties šiem vingrinājumiem, man izdevās atminēties vienu no manām iepriekšējām dzīvēm pirms pirmās nodarbības Institūtā ar RI maratona, dāvanu un audioieraksta, kuru man nosūtīja Māris, palīdzību.

Es tik dziļi iegremdējos atmiņās, gluži kā no jauna izdzīvoju manu pagātnes iemiesojumu. Visas bildītes un filmas fragmenti, skatoties pagātnes dzīvi, kurus es vizualizēju, bija krāsaini.

18 02 07 09

Es varēju viegli ieiet ķermenī, jo zināju un redzēju, kur atrodos. Ja kāda epizode atklājās ar grūtībām, es izmantoju zināšanas no šīs dzīves, pēc tam visas krāsas un bildītes atkal atdzīvojās.

Sniegšu piemēru. Iemiesojumā, kurš atklājās, es biju tibetiešu mūks, mani paņēma no vecākiem, man nekādi neizdevās ieraudzīt apvidu, kur mani atveda.

Reiz es biju skatījusies pārraidi par mūkiem no Tibetas un atcerējos, ka Tibeta atrodas kalnos, mežu ieskauta.

Es pēc atmiņas atjaunoju fragmentu no pārraides, atcerējos Tibetas ainavu un dabu. Tālāk jau atmiņas man sāka atklāties bez šķēršļiem.

Draugi, papildiniet ar krāsām jūsu fantāzijas, un jūsu iztēle atdzīvosies.

 

P.S. Jūs jau esat iemācījušies “redzēt” atmiņas? Kas jums tajā palīdzēja?

 

 18 02 07 10

Natālija Staroduba

 

Reinkarnacionikas Institūta 1. kursa studente. Patīk izzināt sevi un radoši attīstīties. Gribu palīdzēt arī cilvēkiem attīstīt spējas izzināt savu augstāko Es.

 

Pievienots 07.02.2018.

https://ru.journal.reincarnatiology.com/razvitie-vizualizatsii/

Tulkots ar lapas administrācijas atļauju

Tulkoja Jānis Oppe

 

[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/alla-sirko/11-dazadi/3780-alla-sirko-kur-ir-bernibas-speks (Tulk. piežiem)

[2] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/natalija-butenko/11-dazadi/2314-natalija-butenko-garigais-imprints-audzinasana-vai-predestinacija (Tulk. piezīme)