Наталья Голубкина – Голоса с того света. Часть 3
Natālija Golubkina - Balsis no viņpasaules. 3. daļa

|
Tā ir trešā publikācija no cikla “Balsis no viņpasaules”:
|
Mūslaikos ne bieži izdzirdēsi par elektroniskās balss fenomenu (EBF). Lai cik paradoksāli nebūtu, pie tā ir vainīga mūsdienu sarežģītā elektroniskā tehnika.
Varētu šķist, tai būtu jāpaaugstina mūsu izredzes uz kontaktiem ar mirušo balsīm. Taču tā vietā iekārtas bez mūsu ziņas uzlabo ieraksta kvalitāti, novācot nevajadzīgus traucējumus un kopā ar tiem – noslēpumainās balsis.
Neraugoties uz to, joprojām var mēģināt saistīties ar aizkapa pasauli. Taču ir vērts atcerēties par vēsu saprātu un nepakļauties suģestijas spēkam, interpretējot parastu troksni kā kāda balsi.
Ne katrs mēģinājums kontaktēties ar EBF beidzas ar panākumiem, taču pēc katra no tiem ir vērts pateikties tiem, kas teorētiski varēja mūs “tur” izdzirdēt.
Kā sākt savu ceļojumu uz elektroniskās balss fenomena pasauli
Uzmanīgi un ar veselo saprātu! Nekādos apstākļos iepzīšanos ar EBF nav jāuzskata kā jautrību vai izklaidi. Jo tas taču ir mēģinājums nodibināt kontaktu, sarunu, bet pret sarunu biedru ir jāattiecas ar cieņu.
Svarīga ir pati rakstošā ierīce. Vislabāk izmantot analogo magnetofonu ar iebūvētu uztvērēju un augstas kvalitātes lentes. Mikrofonam ir jāstāv atsevišķi, nevis iemontētam citā ierīcē. Svarīgi, lai būtu ieeja austiņu pieslēgšanai. Konstatēt elektroniskās balsis ar skaļruņu palīdzību jums neizdosies, – daudz drošākas ir lielas austiņas, kas blīvi nosedz visu ausi.
Nopērciet pāris jaunas magnetofona kasetes labā kvalitātē, piemēram, “Maxell” vai “Fuji”, uz kurām rakstīts “Normal” vai “High-Bias”.
Ieraksta vietai un laikam arī ir nozīme. Labāk kontaktus veikt nakts laikā, vietā, kur maz ārēju trokšņu, tālumā no ielu vai skaļi darbojošos ierīču rīboņas.
Radiometode

Pētnieki radiometodi uzskata par pašu efektīvāko. Ir jāizdara sekojošais:
- ieslēdzot magnetofonu ieraksta režīmā, ar kabeli savienot to ar radiouztvērēju,
- nolikt sev iepretim mikrofonu,
- uztvērēja skaļums ir jānoregulē tā, lai jūsu uzdotie jautājumi būtu skaidri izšķirami uz “baltā trokšņa” vai radiotranslāciju fona.
Jēga izmantot radiouztvērēju ierakstam ir tāda, ka partneriem TAJĀ pusē kļūst pieejamas frekvences. Taču nav zināms, kuru konkrēti viņi izvēlēsies. Tāpēc vajag noskaņoties uz “balto troksni”, tas ir, uz frekvenci, kurā neviens no dzīvajiem neraida.
No skaļruņa atskanēs šņākoņa, svilpoņa, čirkstoņa. Taču tos ģenerē elektromagnētiskie lauki, kas veicina kontaktu. Uz šī trokšņu fona tad arī ir jāizpaužas balsīm.
Pēc Igora Konšina (Игорь Коншин) un Artjoma Mihejeva (Артем Михеев), kuri nodarbojas ar EBF, teiktā, “no turienes” ne reizi vien ir ticis lūgts saziņai izmantot divus frekvenču diapazonus īsviļņos: 31 metru (10 MHz) un 41 metru (7 MHz).
“Viņi” šos diapazonus nosaukuši par “frekvenču logiem”, kas dod viņiem lielāku brīvību iekļūšanai dzīvo pasaulē.
– Izmantojot radiometodi, nepieciešams saglabāt kritisku noskaņu, – brīdina Artjoms Mihejevs, elektronikas speciālists. – Ieraksta klausīšanās – diezgan darbietilpīgs process. Un klausošais var viegli iekrist maldos tā fakta dēļ, ka vairākas radiopārraides, īpaši īsviļņos, uzklājas cita uz citas.
Balsis “no turienes”, pieņemtas ar radio palīdzību, pa lielākai daļai ir jau eksistējošu frāžu fragmentu transformācijas, un tas nozīmē, ka sarunu biedri OTRĀ pusē jau izteiktus vārdus izmanto kā “jēlmateriālu” vēstījumu formēšanai.
Vispār, lai izvairītos no teiktā brīvām interpretācijām, kurām nav nekāda sakara ar paranormālajām balsīm, nevajadzētu izmantot radiopārraides dzimtajā valodā.
Kā ierakstīt elektronisko balsi?

Pastāv divas instrumentālās transkomunikācijas skolas. Saskaņā ar pirmās instrukciju iekārtu vajag uz kādu laiku atstāt ieslēgtu un pēc tam noklausīties, kas sanācis.
Rekomendē Marks Sokolovs (Марк Соколов) no Volgogradas:
Jāsamazina skaļuma līmenis apmēram par 20 procentiem, magnetofons jānostāda radio režīmā (“Radio”) un jāpāriet pie neaizņemto frekvenču meklēšanas.
Lēni grieziet noskaņošanas regulatoru, cenšoties uz skalas atrast tādu intervālu starp divām kaimiņu radiostacijām, kur skaidri dzirdami statiskie traucējumi, bet nav dzirdami traucējumi no radiostacijām.
Paklausieties to nedaudz, lai noteiktu, cik tas ir drošs: ja kaut reizi minūtē ir dzirdami kādas stacijas radiosignāli, tāda frekvence jums neder.
Turpiniet meklēt. Varbūt nāksies pārslēgties no viena viļņu diapazona uz citu (no UĪV uz vidējiem, piemēram, vai otrādi), kamēr neatradīsiet “tīru statisku traucējumu rajonu. To atrodot, neaizmirstiet uzlikt austiņas.
Var radīt piemērotu atmosfēru: samaziniet gaismu, iededziet sveci, pārstājiet domāt par ikdienas rūpēm, dziļi ievelciet elpu un atslābinieties. Koncentrējieties uz to, ko gribat izdarīt.
Padomājiet par kontaktu, kurš var pašlaik notikt…
Nospiediet ieraksta pogu un palūdziet tiem, kas aizgājuši uz citu pasauli, parunāt ar jums.
Koncentrējieties uz traucējumu skaņām. Jums ir jāsaprot, ka tieši no šīm skaņām jūsu sarunu biedrs no citas pasaules mēģinās “izveidot”, “saformēt” savu balsi.
Nemēģiniet sadzirdēt elektroniskās balsis pa to laiku, kad jūsu magnetofons ir ieslēgts ierakstam, jūs vienalga tās nesadzirdēsiet.
Tikai ziniet, ka šīs balsis veidojas LĪDZ tam, pirms skaņas signāls sasniegs jūsu lenti.
Jūsu pozitīvs domu noskaņojums būtiski palīdz tam, kurš iznāk ar jums uz sakariem, – it kā piešķir viņam spēkus.
Ja rakstīšanas laikā jūs izdzirdēsiet kādus papildu traucējumus, pierakstiet, kurā ieraksta momentā tas notika. Tas palīdzēs jums vēlāk atrast to intervālu, kurš ir jānoklausās īpaši rūpīgi.
Pēc trīs-piecu minūšu nepārtraukta ieraksta nospiediet pogu “Stop”. Ja pirms tam jūs vēlēsieties pateikt paldies iztēlotajam sarunu biedram (vai biedriem), izdariet to.
Un tagad sagatavojieties izdzirdēt balsi.
Ieraksta klausīšanās

Pārtiniet lenti uz sākumu un klausieties. Traucējumi, protams, jums maisīs, bet netaisiet skaļuma līmeni pārāk augstu.
Koncentrējieties uz statisko traucējumu skaņu, pierodiet pie tiem, lai spētu atšķirt to momentu, ka to skanējuma viendabīgums tiks kaut viegi traucēts.
Šeit ir “jāsaspicē ausis”. Ieklausieties jebkurās fluktuācijās, skaņas svārstībās, svešās balsīs.
Pirmajā klausīšanās reizē atzīmējiet, kurā momentā parādās kaut kas neparasts. Atkārtoti klausoties, uzmanīgi pētiet katru tādu atzīmētu intervālu.
Nav izslēgts, ka pirmajā klausīšanās reizē jūs kaut ko nepamanījāt, atkārtojiet vēl un vēl.
Jūs varēsiet pārliecināties – jo vairāk reižu jūs klausāties vienu un to pašu lenti, jo skaidrāk ir dzirdami visi “anomālie” intervāli, tie it kā “izpaužas”, līdzīgi attēlam uz fotofilmas vai fotopapīra attīstītājā.
Šī iemesla dēļ tādi atkārtojumi ir lentes klausīšanās obligāts priekšnoteikums, un šī parādība pie pētniekiem ir ieguvusi īpašu nosaukumu – “izpaužošā atskaņošana”.
Tie lentes apgabali, kur ir konstatējams “izpauduma” efekts, ir pelnījuši visvērīgāko uzmanību. Taču pārliecinieties, vai šīm skaņām nav parasta zemes plāna izcelsme.
Piemēram, vai tās nebija balsis no kaimiņu dzīvokļa. Tāpēc arī rakstīšanas laikā jums ir jābūt uzmanīgam pret tādām blakus skaņām un jāiegaumē, kad tieši tās bija dzirdamas.
Sazināšanās ar tās-puses balsīm

Bet otra skola nosaka ik pēc dažām sekundēm uzdot precīzus, viennozīmīgus jautājumus.
- Ja ir izvēlēts konkrēts sarunu biedrs TAJĀ pusē, nepieciešams mierīgi sakoncentrēties un domās pasaukt viņu.
- Pēc tam, kad magnetofons ir ieslēgts, balsī uzdot pirmo jautājumu.
- Pagaidīt sekundes 30 un uzdot nākamo.
- Kad seanss ir beidzies, lenti pārtin un uzmanīgi noklausās. Labāk – ar labu austiņu palīdzību.
- Un vairākas reizes, īpaši ieklausoties intervālos starp uzdotajiem jautājumiem.
Atbildes visbiežāk – atsevišķi vārdi vai īsi teikumi, izrunāti ātri – mirklī vai dažu sekunžu laikā. Vai, otrādi, tik lēni, ka izklausās pēc neko nenozīmējošas dārdoņas.
Skaļums mēdz būt dažāds, tāpat kā arī saprotamība. Dažreiz no kāda dvēseles balss aizkrīt ausis.
Pieredzējuši speciālisti bieži ierakstus apstrādā – palēnina vai paātrina atskaņošanu. Un filtrē no liekiem trokšņiem.
Abos gadījumos lente ir jāklausās, meklējot ierakstītās, tik tikko dzirdamās atbildes. Cilvēki, kuri vairāk orientējas mūsdienu tehnoloģijās, var izmantot skaņas apstrādes programmas.
Programma tās-puses balsu ierakstīšanai

Mūsdienās eksistē EVPmaker v2.6 – vācu izstrādātāju programma. To radījuši dažādu virzienu speciālisti. Un tai nav analogu pasaulē. Vēl vairāk, programma ir bezmaksas.
Tā ieraksta tās-puses balsis (balto troksni) datorā ar tam pieslēgta mikrofona palīdzību. Ja šo skaņu ļoti uzmanīgi klausīsieties, tad baltajā troksnī jūs izdzirdēsiet balsis un pat vēstījumus.
Iespējama pat griešanās tieši pie paša eksperimentētāja.
Programmu lejupielādēt var pēc norādes .
Kā atšķirt balsis no viņpasaules
Artjoms Vaļerjevičs Mihejevs saka, ka tas nav vienkārši.
Nu, pirmkārt, kā likums, vēstījumu saturam no aizkapa pasaules ir pats tiešākais sakars vai nu ar eksperimentētāja uzdotā jautājuma būtību, vai arī ar pašu eksperimentētāju.
Otrkārt, īstām “garīgajām” balsīm ir virkne specifisku raksturojumu – tās nav līdzīgas dzīva cilvēka runai kaut vai ritma un tembra ziņā.
Iegūtās balsis var pārrakstīt atsevišķi citā magnētiskajā lentē vai arī datora diskā skaņu faila veidā, lai atvieglotu to pētīšanu.

EBF pētnieks Konstantinoss balsis iedala trīs grupās – A, B un C – skaidrās, vidējās, tik tikko uztveramās. Tas darīts tālab, lai jebkurš eksperimentētājs varētu pakāpeniski trenēt savu ausi tā uztverei, ko izdzirdēs mēģinājumu gaitā.
Elektroniskajām balsīm skaņa parasti vibrē augstā frekvencē, tās rada drebošu “fantoma” balsu iespaidu – it kā skaļrunis kaut ko kratītu ar ātrumu vairāku simtu reižu minūtē.
Frāzes ritms elektroniskajām balsīm arī ir neparasts, tajā ir kaut kas paranormāls. Neraugoties uz to, ka augstu balss frekvenču nav, runas temps kopumā ir ātrāks nekā normālai runai, taču ne uz paužu rēķina (tās paliek normas robežās), bet uz tā rēķina, ka katrs vārds tiek izrunāts paātrināti.
Cita tipiska tādu balsu iezīme – tās ir monotonas. Reti kad var izdzirdēt emocionālus “uzšļakstījumus”. Intriģē tas, ka visā šajā daudzveidībā jūs vienalga nekļūdīgi pazīsiet savu mirušo tuvinieku balsis! Ja, protams, ieraksta kvalitāte būs apmierinoša.
Iegūstot pieredzi, jebkurš spēs atšķirt balsis arvien labāk un labāk. Tāpēc Konstantinoss rekomendē daudz laika veltīt, lai klausītos A klases ierakstus un zināmu laiku veltīt – B klasei.
Protams, tādi eksperimenti prasa neatlaidību un pacietību, taču arī rezultāts mēdz būt apbalvojošs, īpaši tiem, kuri nekādi nevar samierināties ar zaudējuma sāpēm, neļaujot tuvajai dvēselei aiziet turp, kurp viņai paredzēts.
Vai arī tiem, kuri domā, ka apbedīšanas brīdī viss beidzas. Kas var zināt, jo nav taču izslēgts, ka vienkārša magnetofona lente noņems smagu nastu dvēselei un dos iespēju nomierināties, ja kaut reizi pateiksim “sveiks” tam, no kura jūs jau sen atvadījāties uz mūžiem.
Rakstā ir izmantoti materiāli:
https://www.kp.ru/daily/23472.4/37412/
http://aikido-mariel.ru/article/272397/chto-takoe-fenomen-elektronnogo-golosa
https://earth-chronicles.ru/news/2011-11-04-11069
![]() |
Natālija Golubkina Reinkarnacionikas konsultante. Reinkarnacionikas Institūta 2. kursa trenere. Projekta vadītāja un grāmatas “Kādas dvēseles ceļojums” autore http://ngolubkina.ru/ |
Pievienots 17.12.2017.
https://ru.reincarnatiology.com/golosa-s-togo-sveta-feg3/
Tulkots ar lapas administrācijas atļauju
Tulkoja Jānis Oppe
[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/natalija-golubkina/33-natalija-golubkina/3486-natalija-golubkina-balsis-no-vinpasaules-1-dala (Tulk. piezīme)
[2] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/natalija-golubkina/33-natalija-golubkina/3487-natalija-golubkina-balsis-no-vinpasaules-2-dala (Tulk. piezīme)
