Татьяна Бреславская - Связь с Сознанием Галактического ядра

Tatjana Breslavska - Saikne ar Galaktikas kodola Apziņu

14 TBSaikne ar Galaktikas kodola apziņu

Ercenģelis Gabriēls
12.11.07.

Saikne ar Galaktikas kodola Apziņu vajadzīga, lai pirmām kārtām saprastu būtību tam, kas notiek kā uz Zemes, tā arī Visumā.
Kas tas ir Galaktikas kodols – tā ir dievišķā nodoma matrica jūsu Galaktikai, saules sistēmai. Savienojoties ar šo matricu – kodolu, jūs iegūstat pieeju radīšanas kodiem. Tālāk radīšanas kodi aktivizējas jūsu programmā, smadzeņu aparātā. Tas izved uz apziņas attīstības jaunu līmeni.
Visums sastāv no matricām. Katrs matricveida pamats sastāv no šūnām, kur tiek ielikta atmiņa. Matrica realizē Logosu nodomu. Katrs Logoss sastāda savu matricu. Tā ir radīšana. Sasniegt Logosa līmeni un veidot radīšanas matricas ir jūsu ceļš, to ceļš, kuri pašlaik lemj augšupcelties un pāriet uz citu apziņas līmeni.
Jebkura līmeņa visa dzīves nodoma pamatā ir radīšana. Attīstoties jūs sasniedzat jaunu līmeni, un tā līdz bezgalībai.

Šī informācija pie manis atnāca semināra, kuru vadīja N. Koteļņikova,
priekšvakarā, bet pašā seminārā caur mani pārvadīja spēcīgas Galaktikas kodola enerģijas un aktivizēja tās visu klātesošo apziņās.
Šī Apziņa ienāca manī un nepamet, sniedzot jaunu informāciju.

Viņa man pavēstīja – lai paaugstinātu cilvēces apziņu, katram, kurš ir pieņēmis viņas enerģijas, saskaņoties ar viņu un sūtīt Gaismu un Mīlestību savai pilsētai, valstij, Zemei. Caur mums ies spēcīgas enerģijas, mēs būsim to pārvadītāji! Tas ir mūsu pienākums!

Es uzdevu jautājumu savam Augstākajam Es, vai patiešām šai Apziņai ir vārds “Arheirars”, un saņēmu sekojošu atbildi:

Vārdam “Arheirars” nav īpašas nozīmes. Tādu vārdu (skanējumu) pirmoreiz izdzirdēja tā, kas pieņēma viņa pirmo vēstījumu. Tā tika izdzirdēts pēc viņas pašas vibrācijām un viņas apziņas vibrācijām. Iespējams, ka tev atnāktu cits vārds - skanējums. Tas pēc būtības nav svarīgi. Svarīgi ir, ka jūs viņu izdzirdējāt, sapratāt, kāda nozīme ir saiknei ar viņu, Galaktikas kodola Apziņu.
Seminārā Maskavā jūs visi savienojāties ar viņu. Tagad katram no jums sāks vērties vaļā radītāja potenciāls. Jūs sāksiet būvēt jaunās radīšanas matricu – paši. Jūs tagad esat pilntiesīgi radītāji. Jūs izejat no Lucifera sintētiskās realitātes un tālāk jau paši būvējat savu realitāti. Tagad jūs sāksiet jaunās pasaules īsteno radīšanu.

Galaktikas kodols.

ASV un Japānas astronomu nesenie atklājumi ir radījuši furoru kosmosa zinātnes pasaule. Viņi ir atraduši galaktiku tipu, kam piemīt agrāk nezināms galaktiskais kodols.
Šis notikums ietekmēja galaktisko kodolu teoriju vispār. Pirms tam zinātnieki uzskatīja, ka aktīvs galaktiskais kodols – tas ir augstu enerģiju objekts, kurš pilda kodola, pievilkšanas centra un galaktikas rotācijas funkciju. Šīs kosmiskās komponentes pēc spilgtuma enerģijas miljardiem reižu pārspēj pašas spožākās zvaigznes. Pēc teorētiskiem aprēķiniem galaktiskie kodoli ir vai nu supermasīvi melnie caurumi vai kvazāri.
Un, lūk, dažās galaktikās centrālie objekti nav spoži un ir blīvi nosegti ar kosmosa gāzi un putekļiem. Šos objektus arī atrast ir iespējams tikai pēc spēcīga rentgena starojuma. Zinātnieki izvirzīja vairākas hipotēzes par izveidojušās situācijas cēloņiem. Piemēram, Ričards Mušockis (Richard Mushotzky) no Hovarda vārdā nosauktā kosmisko lidojuma Centra uzskata, ka pētīto galaktiku kodoli ir pilnīgi aptverti ar gāzi un putekļiem, kas bloķē jebkuru starojumu. Viņa izteikums balstās uz supermasīvu melno caurumu, aptvertu ar matēriju, kura daļēji to aizsedz, teoriju. Saskaņā ar citu teoriju, apkārt galaktiskajiem kodoliem var vienkārši nebūt gāzes vai arī tās ir ļoti maz, jo kosmosa gāze ir atbildīga par spīdēšanu citos viļņu diapazonos.
Zinātnes kalpi ir vienisprātis vienā – apmēram 20% Visuma galaktikām var būt aktīvi galaktiskie kodoli.

Ercenģelis Gabriēls
12.11.13.

Šodien tu vari pierakstīt par visaptverošo prieku Debesīs sakarā ar jūsu Iesvētījumu, kura būtība bija dievišķās matricas (galaktiskā kodola) Apziņas plūsmas atvēršanā.
Mums tie ir svētki! Jūs vēl neesat apzinājušies, kādu svarīgu Iesvētījumu saņēmāt. Tagad jūs esat īsti RADĪTĀJI! Jūs sākat spēcīgi radīt Jauno pasauli, kā saka, “visās frontēs”. Caur visiem jums, kas piedalījās seminārā Maskavā, sāks aktivizēties jauna apziņa visiem cilvēkiem. Viņi beidzot sāks atcerēties, KAS VIŅI IR.
Ir sāksies DNS aktivizācija visos līmeņos. Pavedieni, kas saista DNS, sāks vibrēt un sūtīt Dievišķo Gaismu visās jūsu šūnās. Viss organisms kopumā sāks atcerēšanās procesu. Tie būs īsti AUGŠĀMCELŠANAS svēti!
Par šo augšāmcelšanu (augšāmcelšanos) no “mirušajiem” bija runa pravietojumos.
Jūs Maskavā veicāt milzīgu darbu, loģiski būvējot tiltu uz augstākajām dimensijām. Caur jūsu darbu norit cilvēces apziņas tālāka paplašināšanās. Šī procesa apzināšanās atnāks mazliet vēlāk. Bet pašlaik vienkārši priecājieties! Viss norit pēc Radītāja Plāna, un nekādiem spēkiem to neizjaukt!

Pievienots 17.12.2013