Марина Васильева Рождение новых душ

Marina Vasiļjeva - Jauno dvēseļu dzimšana

16 08 10 01

Kā pasaulē parādās cilvēks, mums nav noslēpums. Bet kā notiek jaunu dvēseļu dzimšana?

Mīkla ir ļoti interesanta. Gribas zināt arī pašu procesu – kur tas notiek, kas tajā piedalās, kā izskatās jaunas dvēseles dzimšana.

Interesanti, vai dvēseles dzimst pastāvīgi, vai, reiz piedzimušas, viņas tagad tikai pāriemiesojas.

Un vēl ir svarīgi: vai dvēseles dzimst vienādas, vai katrai jaunai dvēselei ir īpaši talanti un unikālas spējas.

Izpētīt šos procesus mēs devāmies uz Reinkarnacionikas institūta 13. plūsmas papildu nodarbību.

 

Kā dzimst dvēseles?

Atmiņu novērojumi, kā dzimst dvēseles, ļāva izcelt vairākus atkārtojošos scenārijus.

Uzreiz precizēšu skeptiķiem: pētījumi tika veikti dažādā laikā, ar jauniem cilvēkiem, taču to apraksti daudzējādā ziņā sakrita. Lūk, šīs jauno dvēseļu dzimšanas kopīgās sižeta līnijas arī ir apkopotas “scenārijos”.

Pirmajā scenārijā līdzīgi atmiņu tēli bija kādas mazas daļiņas, kuras atdalījās no lielas būtnes.

Svetlana S.: Es atcerējos kādu lielu dzīvu būtni, kura atgādina hidru un no kuras atpumpurojas lodītes-dvēseles. Debesu Māti sauc Avatorijs.

Katrai lodītei bija sava krāsa. Kāda bija spēcīgāk iekrāsota, kādai mazāk intensīva krāsa. Dvēseles krāsa ir atkarīga no enerģijām, kuras sākotnēji ieliek Debesu Tēvs. Un enerģijas viņš ņem no pasaulēm, kurās šīm dvēselēm būs jāiemiesojas.

16 08 10 02

Izklīdušās lodītes traucās uz sfēriskām telpām, kur pulcējās viņu krāsas dvēseles. Mana dvēsele bija violeta, un es pievienojos violeto lodīšu grupai.

Pavisam tur bija apmēram deviņdesmit jaunpiedzimušo dvēseļu. Redzēju, kā lielas rokas vāca mūs savdabīgās krellēs, pēc tam savērpa pa asi. Kustības procesā dvēsele uzkrāja enerģijas un no tā sāka mirdzēt.

Pēc tam sāka nākt plūsma, kura slēdza klāt kosmosa saprātam. Audzinātāji pēc mirdzuma intensitātes sekoja dvēseļu gatavībai pirmajam iemiesojumam.

Mūs sāka dalīt sīkākās grupās. Pēc kārtas mazu grupu apmeklēja Skolotāji, nododot svarīgas enerģijas izziņai, uzlādei un krājumam. Darbs ar enerģijām, spējas tās enkurot tajā vietā, kur tas nepieciešams telpas stabilizēšanai, izrādās īpašs manas dvēseles talants.

Svetlana Č.: Redzēju savu dvēseli kā pilienu, kurš atdalījās no kaut kā lielāka. Tikko kā es atlidoju nost, man pievienojās vēl desmit-piecpadsmit pilieniņu, aplipinot mani no visām pusēm. Prātā palikusi nekaunības sajūta, vēlme izrauties uz priekšu – īpašības, kuras es sevī novēroju līdz šim laikam.

Mūsu pilieniņu grupu kāds pārvieto traukā, un sākas enerģiju ieliešanas process. Jūtu, kā paplašinos no mani piepildošajām mīlestības un žēlsirdības enerģijām.

16 08 10 03

Olga T.: Ieraudzīju lielu enerģijas sabiezējumu, zaigojošu dažādās krāsās. Iekšā bija kustība, šūpošanās.

No tā izdalās daudzkrāsainas gammas lodītes. Sajutu sevi kā vienu no lodītēm – vieglu, rotaļīgu. Mana dvēsele zaigoja violeti zili zaļā krāsā, bet pamatnē bija zeltaina perlamutra krāsa.

Audzinātāji mani pieņēma un nodeva galveno dvēseles uzdevumu – ģenerēt mīlestību, izplatīt mīlestības enerģijas.

 

Iepazīstot pasauli

Otrajā variantā stāstos par to, kā dzimst dvēseles, bieži bija klāt baltas gaismas un šūnu tēli; no šūnām ārā lidoja saformētas dvēseļu enerģijas.

Mana atmiņa parādīja tieši tādu procesu. Liela, baltas gaismas pielieta telpa, pilna ar piecstūriem-šūnām.

Katrā šūnā notiek dažādas intensitātes vārīšanās. Kad burbuļošana sasniedz savu pīķi, no šūnas, spēji uzsprāgstot, izraujas lodīte-dvēsele.

Šo lodīti savā aizbildniecībā ņem Audzinātājs un pārnes, noturot savā laukā. Ļoti spilgti un detalizēti šis process atklājās Jeļenas atmiņās.

 

Sk. arī: Audzinātāji – kas viņi ir?[1]

 

Jeļena B.: Redzu gaišu telpu, piepildītu ar baltu mirdzumu. Jūtams, ka šajā dzirkstošajā mirdzumā pārvietojas kaut kādi viļņi.

Tā ir dzīva telpa, un viņā viss elpo, kustas. Pati telpa ir līdzīga sfērai. Ārpus sfēras ir novērotāji.

Iekšā – mazas lodītes. Arī viņas dzirkstī, katrā no viņām it kā tūlīt, tūlīt izrausies gaisma. Uz lodīšu virsmas notiek kaut kādi procesi, iemirdzas kāvi. Katra lodīte novietota savā šūnā.

Visa sfēra ir piepildīta ar piecstūriem, kuri pieslejas cits citam. Taču telpa virs šūnām ir atklāta. Šūnās notiek intensīva kustība. Dažās no tām tā kļūst arvien spēcīgāka un spēcīgāka.

16 08 10 04

Lūk, no vienas šūnas izraujas gaisma. Šī gaisma arī ir piedzimusī dvēsele. Atveras viena šūna, otra, trešā. Un, lūk, arī mana!

Viņai ir maigi violets mirdzums. Sākumā krāsa izlaužas ar vienu stariņu, pēc tam tā pieaug, un, lūk, jau visa lodīte-dvēsele spīd ar vienmērīgu violetu mirdzumu.

No iekšienes, cauri violetajam, laužas uz āru balta gaisma. Caur to iet kontakts ar ārējo dzīvo sfēru. Stariņš-diedziņš kā tauvošanās trose ir pievienojies lielajam laukam.

Kontakts ir nodibināts. Mātes sfēra atbildot sāk jaundzimušajai dvēselei nodot zināšanas un enerģijas. Notiek dvēseles failu ielikšana.

No ārienes novērotāji sūta lielas mīlestības plūsmu. Plūsma ir tik spēcīga, ka sfērai nākas to noturēt, citādi lodītes-dvēseles nespēs izturēt.

Taču viss šis process ir tik maigs, ka mīlestības enerģijas vienkārši ietīsta katru dvēseli, piepilda un strukturē. Mīlestība kļūst par atspoguļojumu dievišķajai gaismai, kura nāk no katras lodītes iekšienes. Tās iedarbībā dvēsele atveras.

Krāsas lodītēm-dvēselēm ir dažādas. Kāda ir kā varavīksne – zaigo vairākās krāsās. Kādai dominē viena krāsa, piemēram, dzeltenā. Turklāt ir maz sarkanu lodīšu. Mirdzums ir saistīts ar misiju.

 

Sk. arī: Dvēseles misija – kāda tā ir?[2]

 

Tādā veidā mana violetā krāsa ir saistīta ar augstāko enerģiju vibrācijām. Galvenais uzdevums – prast uzķert garīgo sākumu un ievest to materiālajā pasaulē.

Pēc tam, kad dvēseles ir uzkrājušas sākotnējo starta informāciju, uzsūkušas vajadzīgo enerģiju, mātes sfēra sāk bālēt un pazūd.

Jauno dvēseļu spiets paliek bez aizgādības, taču viņas uzreiz tiek aptvertas ar Audzinātāju enerģijām. Lodītes grupās pievelkas tam Audzinātājam, ar kuru viņām sakrīt krāsas.

Manai grupai ir veseli pieci Audzinātāji. Ar katru no viņiem pēc kārtas notiek saskaņošanās, informācijas saņemšana. Dvēsele jūt, ka paplašinās, kļūst smagāka, strukturētāka.

16 08 10 05

Viens no Audzinātājiem stāsta par Dvēseļu Pasauli. Izskaidro hierarhiju, dvēseļu mijiedarbību. Cits iepazīstina ar dažādām pasaulēm un telpām. Rāda iemiesojumu ģeogrāfiju, saka, kurp var iet un pēc kādas pieredzes.

Pēdējais Audzinātājs gatavo pirmajam iemiesojumam. Tā būs silta vieta, ne zemes plānā, kur dvēseles mācās komunikāciju.

 

Sk. arī Dvēseles nodarbes telpā starp dzīvēm[3].

 

Virpuļa enerģija

Pēdējais stāsts par dvēseles dzimšanu, var teikt, ir unikāls. Manos novērojumos tas pagaidām ir vienīgais tāda scenārija piemērs. Jo interesantāka ir atklājusies pieredze, kur dvēseles dzimšanas avots ir virpuļa enerģija.

Svetlana I.: Divas vērpjošās enerģijas blīvā virpuļveidīgā plūsmā ir saplūdušas vienā, rezultātā ir iznācis kaut kas līdzīgs sagatavei. Tas bija pilnīgi jēls smags materiāls, kuram stāvēja priekšā attīstīties tālāk.

Audzinātājs ievieš tajā kaut kādu impulsu, dzirkstošu zvaigznīti, un notiek enerģijas atdzīvināšana. Sagatave spīd, parādās vieglums, mirdzums kļūst spožs.

Dvēsele iegūst dzīvību.

16 08 10 06

Audzinātājs piedāvā dvēselei sekot viņam, un es sāku pārvietoties piesardzīgi, uzmanīgi, raugoties apkārt. Redzu pasauli, līdzīgu atklātam kosmosam, tumšu, noslēpumainu, kurā jūtama dzīvība.

Jūtu Audzinātāja tuvumu, izjūtu pret viņu uzticēšanos kā pret vecāku. Mēs esam ieradušies apaļā apgaismotā zālē. Šeit mūs sagaida būtnes-enerģijas, kuras sveic, priecājas par savas komandas papildināšanos ar jaundzimušo dvēseli.

Jūtu šīs telpas siltumu un prieku, nomierinos. Es saprotu, ka manējā ir pētniecības grupa[4], kura pēta kosmosa telpu un regulē, koriģē procesus, ja tas ir nepieciešams.

Šeit viss tiek kontrolēts, augstākās enerģijas izseko jaunu galaktiku, jaunu pasauļu parādīšanos. Man stāv priekšā šo darbu iemācīties.

Kādi secinājumi rodas pēc jaunu dvēseļu dzimšanas pētījuma?

Pirmkārt, pats process norit pēc dažādiem scenārijiem, kaut arī to nav daudz, un ir sižeti, kas atkārtojas.

Otrkārt, visos piemēros jaunas dvēseles dzimšanu kontrolē Audzinātāji, kuri uzķer jaundzimušās un pārvieto uz telpu, kur notiek augšana un apmācība.

Treškārt, daudzi atceras dvēseles krāsu dzimstot, kura saistīta ar īpašiem talantiem, unikālām spējām un viņas misiju.

 

P.S. Jums interesē uzzināt savas dvēseles dzimšanu un savas unikālās spējas?

 

 Marina Vailjeva

Marina Vasiļjeva

Reinkarnacionikas institūta sertificēta konsultante. Palīdzu cilvēkiem atrast sevi caur jaunradi.

 

Pievienots 10.08.2016

https://ru.journal.reincarnatiology.com/rozhdenie-novyh-dush/

Tulkots ar lapas administrācijas atļauju

Tulkoja Jānis Oppe


[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/kristine-nikitina/11-dazadi/3861-kristine-nikitina-garigie-audzinataji-tie-kas-vienmer-ir-blakus (Tulk. piezīme)

[2] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4100-kada-ir-dveseles-misija (Tulk. piezīme)

[3] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/11-dazadi/3930-jana-lama-sapni-zemapzinas-spele-vai-pardomats-scenarijs-no-augsas (Tulk. piezīme)

[4] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/11-dazadi/2352-marina-vasiljeva-radniecigas-dveseles-darbs-starp-iemiesojumiem (Tulk. piezīme)