Марина Васильева – Как пройти перезагрузку сознания и получить 13 дополнительных бонусов
Marina Vasiļjeva - Kā iziet apziņas restartu un saņemt 13 papildu bonusus
Dzīves restartu vajag tad, kad dzīve ir pārvērtusies rutīnā, nekas neiepriecina vai arī gribas kādu jaunu loku dzīves plūdumā.
Dzīves restarts – tā ir apziņas sapurināšana, tā ir iziešana aiz robežām, aiz kurām nekad neesi uzdrošinājies iziet, bet ļoti gribējās.
Kā restartēt apziņu 4 mēnešu laikā
To zina katrs students Reinkarnacionikas institūtā – institūtā, kur katrs var atcerēties savas pagājušās dzīves, atcerēties savu misiju[1] un iepazīties ar radniecīgām dvēselēm.
13. transformācijas izlaidums
Vairāk nekā divsimt cilvēku 2016. gada februārī atnāca mācīties atcerēties savas pagājušās dzīves.
Kāds izmisīgi baidījās, ka viņam nekas neizdosies, kāds stipri pārdzīvoja, ka norādes neveras vaļā, Internets iegāž, bija panikā pirms iziešanas ēterā caur Google Hangouts.
Taču visas bailes ir palikušas aiz muguras.
Katrs absolvents var teikt, ka viņš nav tāds, kāds bija agrāk un tās ir priecīgas pārmaiņas.
13+ bonusu mācībām reinkarnacionikas institūtā
1. Pašuztveres izmainīšanās
Daudzus šie četri mēneši Institūta telpā ietekmēja psihoterapeitiski: cilvēki izārstējās no bailēm[2], depresijas, kļuva par sevi pārliecinātāki, dzīvespriecīgāki.
Elena W.: “Es kļuvu daudzreiz mierīgāka un pārliecinātāka par sevi.”
Jūlija K.: “Mācību laikā institūtā es sāku vairāk uzticēties sev, savai intuīcijai, Audzinātāju vēstījumiem, es kļuvu izpausta un atvērta Pasaulei.
Es sāki dziļāk just un saprast citus cilvēkus.”
Jeļena S.: “Ļoti aizraujoša nodarbe – ceļot laikā un telpā[3], tas ļoti iedvesmo, iedveš optimismu, palīdz atbrīvoties no bailēm no nāves, palīdz vieglāk attiekties pret pašreizējās dzīves grūtībām un peripetijām.”
2. Iepazīšanās ar garā tuviem cilvēkiem
Ne tuvu vienmēr tuvā apkārtne pieņem mūsu aizraušanās un piekrīt tām. Reizēm mēs esam īstas baltas vārnas ģimenē[4] ar savu “dīvaino aizraušanos” – pagājušo dzīvju pētīšanu.
Reinkarnacionikas institūtā katrs atrod atbalstu un izpratni. Un reizēm arī radiniekus, piemēram, savu tanti no pagātnes dzīves.
Elena W.: “Man blakus ir maz domubiedru, labākajā gadījumā pāris draudzenes pieņem mani ar manām interesēm tādu, kāda esmu, bet pašas neinteresējas.
Šeit ir ģimeniska telpa, visi vairāk vai mazāk saprot to, ko tu saki, katra tikšanās grupā darīja mani laimīgu.”
Jeļena S.: “Man bija atklājums, un ļoti priecīgs, ka tā mazā grupa, kurā es mācījos, – visas ir radniecīgas dvēseles[5], un nav brīnums, ka es pret viņām jūtu maigumu un mīlestību. Manā vecumā tas ir retums – tāda tuvība ar cilvēkiem, ar kuriem esi pazīstama tikai četrus mēnešus.”
Inna D.: “Šeit ir daudz lielisku cilvēku. Man neviens ne reizi neteica, ka es esmu “ne no šīs pasaules”, un pirmo reizi no manis neviens nebaidījās.”
3. Iemaņa pārskatīt pagājušās dzīves pēc pieprasījuma
Galvenais mērķis, kura dēļ nāk uz Institūtu, – iemācīties viegli, tikai ar nodomu vien, pārskatīt pagājušās dzīves.
Nadežda V.: “Uz institūtu es atnācu ziņkāres mākta, bet turklāt bija ļoooooti lielas šaubas, ka visas šīs “skatīšanās” ir vienkārši iztēles spēle.
Bet, jo tālāk es virzījos, jo mazāk palika šo pašu šaubu. Tagad to vairs nav. Un izrādās – es esmu viegls ceļotājs: apsēdos, aizvēru acis un “aizauļoju””.
Inna K.: “Pēc mācībām institūtā es ieguvu ļoti vērtīgu pieredzi – dzīvju pārskatīšanu pēc nodoma, informācijas sistematizēšanu, galvenā izdalīšanu.”
4. Izpratne par saikni starp pagājušajām dzīvēm un pašreizējo iemiesojumu
Cilvēki bieži uzdod jautājumu: “Kādēļ ir jāskatās pagājušās dzīves?[6]”
Mūsu absolventi noteikti zina, ka ne ziņkāres apmierināšanai, lai gan reizēm arī šis tārpiņš urbjas pārbaudīt: vai man bija pagātnes dzīve.
Jekaterina G.: “Pārskatot pagājušās dzīves, atradu atbildes uz daudziem jautājumiem: kāpēc no kaut kā tā baidījos dzīvē, kāpēc notika vai notiek vieni vai otri notikumi.
Aleksandrs H.: “Es iemācījos strādāt ar saviem iemiesojumiem, es varēju sevī pārrakstīt tās īpašības, kuras man piemita agrāk.
Piemēram, es varēju pārrakstīt sevī Bizantijas laikmeta skolotāja un Spānijas karagājienu tirgoņa īpašības. Rezultātā pašlaik es varu būt ne tikai rezultatīvs pasniedzējs, bet arī efektīvi pārdot savus pakalpojumus.”
Aļona M.: “Reinkarnacionikas metode ļauj ļoti dziļi un viegli transformēt negatīvus pārdzīvojumus un traumas pozitīvos.
Īpaša resursu stāvokļu dārgumu krātuve izrādījās iegremdēšanās harmoniskos iemiesojumos un iemiesojumos, kur bija spilgti realizēti talanti un spējas[7]. Kā arī “nelabu” iemiesojumu skatīšana un pārskatīšana sniedz ļoti daudz dziļu apzināšanos pašreizējai dzīvei.”
5. Dvēseļu Pasaules atklāšana
Institūta studenti caur savu pieredzi var atrast atbildes uz jautājumiem:
- Kur atrodas dvēsele starp iemiesojumiem?
- Kas ar notiek ar dvēseli pēc nāves?[8]
Natālija Č.: “Tagad es zinu, ka mēs esam Dvēseles, ir Dvēseļu Pasaule – tās ir mūsu mājas, kur mēs plānojam savu dzīvi cilvēka ķermenī, izvēlamies sev vecākus, brāļus un māsas, radiniekus un draugus pieredzes iziešanai uz Planētas Zeme.
Un tajā mums palīdz mūsu Audzinātāji un Skolotāji. Un vēl izrādās – Dvēseles starp iemiesojumiem Dvēseļu Pasaulē arī nodarbojas ar savu darbu, kurš sniedz apmierinājumu un prieku.”
Jeļena B.: “Svarīgi, ka tagad Dvēseļu Pasaule man ir kļuvusi tikpat apdzīvota un ilgota apsolītā “zeme” kā Zeme, uz kuras es pašlaik atrodos.
Institūtā es ieguvu unikālus instrumentus, pateicoties kuriem, varu pati sev palīdzēt, ieraudzīt parādījušās mācības cēloni.”
6. Garīgo Audzinātāju atbalsts
Telpā starp dzīvēm studenti, bieži pirmoreiz, iepazīstas ar saviem Garīgajiem Skolotājiem un Audzinātājiem[9].
Marina G.: “Iepazīšanās ar dvēseļu un audzinātāju pasauli iedeva ļoti spēcīgu grūdienu manā vibrāciju attīstībai. Deva man jaunus spēkus, jaunus resursus, atbalstu un jaunus instrumentus palīdzībai šai pasaulei.”
Olga N.: “Apzinājos, kāda vērtība ir palīgu atbalstam no smalkā plāna; viņi sniedz to, ko vajag un kad vajag.”
Nellija M.: “Ļoti iepriecina apzināšanās, ka tu šeit neesi vientuļš, ka ir kāds, kurš tevi ved, nekritizējot un nenosodot…”
7. Visuma un sevis izzināšana
Reinkarnacionikas Institūta telpa – bāze, kura ļauj pētīt sevi, pasauli, Visumu.
Tamāra M.: “Mācību laikā atnāca liela realitātes apzināšanās, sāku vairāk novērtēt to, kas man ir, vēl rūpīgāk attiekties pret dabu.”
Oļegs L.: “Pārliecinājos par dvēseles dzīves nepārtrauktību.”
Natālija S.: “Mans svarīgs atklājums, ka visas problēmas, kļūdas, kuras esmu pieļāvusi, nepilnvērtības kompleksi, nedrošība par sevi, kurus man nācās pārdzīvot, – tās ir mācības Dvēselei, kuras vajag pieņemt un sastrādāt jaunas īpašības, lai paaugstinātu savas vibrācijas.”
Tamāra M.: “Atklāju sen kopš bērnības aizmirstu sajūtu – uzticēšanos sev, sapratu, ka varu iemācīties mīlēt sevi[10], cik tas ir lieliski, tāpēc ka tad tev pretim atklājas cilvēki.”
8. Jaunu iemaņu attīstīšana
Studenti pārsteigti stāsta, ka ir iemācījušies lietas, kuras pat neplānoja, stājoties institūtā.
Oļegs L.: “Mācību sākumā iemācījos meditēt[11]. Sataustīju pareizo un man ērtu ķermeņa stāvokli. Iemācījos telpiski, krāsās redzēt notiekošo.”
Aleksandrs H.: “Daudzu treniņu un iegremdēšanos rezultātā es pievērsu uzmanību savai balsij, tā bija čīkstoša un gārdzoša. Un kā ar tādu balsi iegremdēt cilvēkus?
Es sāku strādāt pie savas balss, daudz lasīju un apmeklēju semināru par dabiskās balss atjaunošanu. Rezultātā es atjaunoju savu patīkamo baritonu un iemācījos dziedāt.
Es pat iedomāties nevarēju, ka nodarbības Reinkarnacionikas Institūtā man uzdāvinās patīkamu balsi.”
Aleksandra I.: “Ļoti nozīmīgi attīstījās atrās atcerēšanās iemaņas, pārskatīšanu un apzināšanos spilgtums un ātrums.”
9. Pārdabisku spēju atklāšana
Instrumenti, kurus māca institūtā, ļauj atklāt un attīstīt sevī skaidrjušanu, skaidrzināšanu, skaidrdzirdēšanu un citus talantus.
Tamāra M.: “Iemācījos redzēt, ieiet oponenta laukā.”
Jeļena B.: “Pirms institūta es izmantoju dažādus kanālus un nevarēju skaidri apzināties, kas nāk, no kurienes nāk, kādēļ?
Pārvaldot iegūtos instrumentus, atsijāju liekus jautājumus, šaubas. Atnāca apzināšanās, kā izmantot jau esošās iespējas un efektīvi pielietot jaunās zināšanas.”
Natālija S.: “Uzlabojās atmiņa, ieeju vajadzīgajā momentā un atceros. Varu spontāni ieiet situācijā pēc pieprasījuma-jautājuma un saņemt atbildi!”
Natālija R.: “Galvenais, ka es sapratu, un tas ļoti iepriecina: visas manas vīzijas ir attaisnotas, un, izrādās, es neesmu pilnīgi slima ar visu galvu, kā ilgi uzskatīju, bet man piemīt vērtīgais skaidrredzēšanas talants.”
10. Garīgā izaugsme
Izmaiņas, kuras notika ar Reinkarnacionikas institūta absolventiem, attiecās ne tikai uz iekšējo darbu, garīgo izaugsmi.
Daudzējādā ziņā to veicināja arī nodarbības ar Valentīnu Pavļenko (Валентина Павленко) un institūta Garīgajiem Kuratoriem[12].
Natālija S.: “3 mēnešu laikā mana dzīve izmainījās, man parādījās jauns darbs, bērnu iekārtoju mūsu pilsētas labākajā dārziņā, sākās jauns attiecību etaps ar vīru un radiniekiem.”
Aleksandra I.: “Nodarbību sākumā man dzīvē bija smags krīzes periods. Es pat necerēju, ka mācību laikā dzīves apstākļos būs tik daudz pārmaiņu un man tik ļoti noskaidrosies mana misija un turpmākais ceļš.
Man tas ir īsts kvantu lēciens manā attīstībā. 4 mēnešu laikā es apzinājos vairāk nekā pēdējos 10 gados.”
Irina S.: “Es sāku dzīvot SAVU dzīvi, nevis to, ko man piedāvā apkārtējie. Es spēju ieraudzīt savu uzdevumu šim iemiesojumam. Un atbīdīju tagad to, kas man nepalīdz šī uzdevuma risināšanā, bet tikai izvelk spēkus.”
11. Tehniskās izglītotības paaugstināšana
Uz institūtu nāk dažāda vecuma cilvēki. Mācības caur Internetu ierosina apgūt pamatus darbā ar datoru un Vispasaules tīmekļa resursiem.
Elena W.: “Pats svarīgākais, ka iemācījos izmantot Hangouts. Iemācījos sarunāties ar cilvēkiem kameras priekšā, agrāk šausmīgi baidījos, bet šeit pakāpeniski pieradu.
12. Kvalitatīvs lēciens saziņā ar apkārtējiem
Mēs visi dzīvojam sociumā, un labākie mācību rezultāti – tie ir tie, kuri skar ne tikai pašus studentus, bet nes labumu viņu tuviniekiem un ģimenei.
Natālija S.: “Iemācījos rezultatīvāk kontaktēties ar tuviniekiem un apkārtējiem cilvēkiem, tā parādījās iemaņa izvirzīt konkrētus uzdevumus, un cilvēki labāk saprot, ko no viņiem gribu.
Parādījies vieglums saziņā ar bērniem, kļuvis vieglāk viņus saprast un atlaist, un pieņemt viņu vajadzības.
Parādījusies virzība saziņā ar vecākiem, ar iegremdēšanos palīdzību es piedzīvoju Beznosacījuma mīlestību, izjutu viņu un sapratu, kā sazinās cilvēki mīlošās ģimenēs, un sāku pielietot šo uzvedību sev.”
Marina G.: “Pazuda nošķirtības un vientulības sajūta šajā pasaulē. Kļuvu spējīgāka uz kontaktiem un vienkāršāka saziņā.”
Jeļena M.: “Iespēja, kuru negaidīju: iemācījos raudzīties uz cilvēkiem ar dvēseles acīm, saprast (varbūt vēl ne pilnā apjomā) viņu emocijas un motivāciju, vieglāk atrast kopēju valodu.”
Inna K.: “Es ļoti baidījos kontaktēties ar nepazīstamiem cilvēkiem tādā formātā, atklāt viņiem savu iekšējo pasauli un vēl jo vairāk būt pavadonim. Taču nodarbībās es atklāju pilnīgi jaunas sevis šķautnes saziņas un cilvēku izpratnes nozīmē.”
13. Dzīves jēgas iemantošana
Patīkams bonuss no mācībām Reinkarnacionikas institūtā – saprast atbildi droši vien uz pašu galveno jautājumu: “Kādēļ es dzīvoju?[13]”
Alīna A.: “Uzzināju, precīzāk, apstiprinājās manas misijas tēma, tas bija galvenais jautājums, mācoties Reinkarnacionikas institūtā.
Esmu ļoti izaugusi enerģētiski, sāka veidoties situācijas, kas ļauj man ātrāk iziet noteiktas mācības, parādīties jaunas iespējas manā attīstībā, dāvanas no Visuma. Pamanu, ka arvien vairāk cilvēku tiecas pie manis…”
Aleksandra I.: “Ļoti skaidri ieraudzīju turpmākā ceļa trajektoriju šajā iemiesojumā un jau nostājos uz jaunā ceļa.”
Natālija Č.: “Īpaši iepriecina tas, ka man ir instruments, ar kura palīdzību es varu palīdzēt tiem cilvēkiem, kuri grib atcerēties, kas viņi ir patiesībā un kur ir viņu mājas.”
Lūk, tāds laimīgs skaitlis “13”. Trīspadsmitās plūsmas trīspadsmit attīstības pakāpes.
Nav saskaitāmas tās jūtas, enerģijas, kuras nes katra absolventa atsauksme. Milzīgi Pateicības, Mīlestības, Maiguma vārdi institūtam, kapteiņiem, grupas biedriem.
Apkopojot pirmā kursa mācību rezultātus, neviens neatvadās. Katram – tas ir tikai jaunas lieliskas dzīves sākums.
Labu ceļavēju, “Trīspadsmitā”!
P.S. Jūs gribētu restartēt savu dzīvi?
Reinkarnacionikas institūta sertificēta konsultante. Palīdzu cilvēkiem atrast sevi caur jaunradi. |
Pievienots 07.06.2016
https://ru.journal.reincarnatiology.com/kak-perezagruzit-soznanie/
Tulkots ar lapas administrācijas atļauju
Tulkoja Jānis Oppe
[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4065-10-panemieni-ka-uzzinat-savu-misiju (Tulk. piezīme)
[2] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4142-ka-pieradinat-bailes (Tulk. piezīme)
[3] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4109-ka-celot-pa-laiku (Tulk. piezīme)
[4] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/alona-obuhova/11-dazadi/3694-alona-obuhova-6-pazimes-ka-garigi-jus-esat-balta-varna-ka-atrast-tuvinieku-izpratni-nemainot-sevi (Tulk. piezīme)
[5] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4013-intervija-ar-m-nutonu-dveselu-tipi-radniecigas-dveseles (Tulk. piezīme)
[6] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/citi-raksti/aleksejs-timofejevs/11-dazadi/3876-aleksejs-trofimovs-kadel-atcereties-ieprieksejas-dzives (Tulk. piezīme)
[7] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4063-ka-atklat-savus-talantus (Tulk. piezīme)
[8] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4004-pecnaves-dzives-petijumi-ko-redz-dvesele (Tulk. piezīme)
[9] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/kristine-nikitina/11-dazadi/3861-kristine-nikitina-garigie-audzinataji-tie-kas-vienmer-ir-blakus (Tulk. piezīme)
[10] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4059-milestiba-pret-sevi-fundaments-radisanai (Tulk. piezīme)
[11] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/11-dazadi/807-irina-akulova-vienkarsakas-meditacijas-tehnikas-iesacejiem-mainam-dzivi-5-minutes-diena (Tulk. piezīme)
[12] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/zurnals-reinkarnaciologija/11-dazadi/4189-reinkarnacionikas-instituta-garigie-kuratori-kas-vini-ir (Tulk. piezīme)
[13] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/reinkarnaciologija/irina-akulova/11-dazadi/3774-irina-akulova-dzives-jegas-meklejumos-6-celoni-dveseles-naksanai-uz-zemi-2 (Tulk. piezīme)