Агнишватта и Дхиан-Коган

Agnišvata un Dhian-Kohans

21 03 26

Turpinājums. Iepriekšējais čenelings

http://sanatkumara.ru/stati-2021/ognennie-tela-2[1]

 

25.03.21.

Man iekšienē skan divi nosaukumi: Agnišvata un Dhian-Kohans. Tagad es skaidri redzu, ka tie ir ugunīgā plāna dažādi stāvokļi un apakšplāni. Sanat Kumara, lūdzu, pastāsti man par to.

SK: Sākumā apraksti, kā tu to redzi.

***

Es: Redzu augstāk par sevi ugunīgas debesis, savērptas kā plakana galaktika. Pacēlos pie šīm debesīm, lai ieraudzītu, no kā tās sastāv, un aiz neliela apaļa spirālveida “plāceņa” atradu milzīgu ugunīgu neizmērojamu radību, VISU KAS IR šajā plānā. Es pagaidām nespēju ar viņu saplūst, viņa mani nepieņēma. Tā ir Agnišvata.

Dhian-Kohans – ļoti smalks neizmērojams ugunīgs stāvoklis zemāk par šo spirālveida robežu. Tas atšķiras pēc kvalitātes no augšējā. Augšā eksistence ir raupjāka, neizmērojamāka, bet mazāk izstrādāta, noslīpēta un patīkama.

Dhian-Kohans kā eksistences telpa man kā dvēselei ir būtiski patīkamāka. Smalkāka, tīrāka un apgādātāka: redzams, apzinātākas eksistences radīta. Šeit cilvēks var atrast jēgas, skaistumu, mīlestību. Kaut arī es slikti pagaidām jūtu un atšķiru šīs pasaules atsevišķas būtnes, taču no viņām nāk maigums un skaistums.

Pats apbrīnojamākais, ka tie nav eņģeļi: eņģeļi ir citādi, baltāki un mirdzošāki, bet šeit ir pustoņi, pērļaini rožainas un ceriņkrāsas nokrāsas, un kaut kādas paglaudīšanas, vieglas, kā ar spalviņu. Arī šeit es nespēju pilnīgi saplūst ar būtnēm, apzinoties sevi pagaidām kā gruzīti, kuru, starp citu, neviens prom nevāca, bet, otrādi, demonstrēja man savu vieglumu, neduļķainību un tīrību, augstas vibrācijas un pilnīgu mierīgumu. Būtnes šeit ir desmitiem reižu lielākas par mani, atgādina vieglus maigus mākonīšus, kas mīksti skar mani ar patīkamu paglaudīšanu.

***

Sanat Kumara, saki, kā tas savienojas ar to, ka es redzu tevi – vīrišķu raksturu, spēku un gribu, ātru prātu u.c.?

SK: Tu redzēji mani zemākā plānā, tur, kur es veicu saprāta radīšanas eksperimentus.

Vai šiem plāniem, kur es pašlaik esmu, ir saprāts?

SK: Ir, kolektīvais, apgādāts ar ātrāku domu un lieliskām īpašībām. Šeit nav cīņas, tāpēc nav pretošanās un sadalīšanas. Visas būtnes ir cauraustas ar vienu kvalitāti, un tev viņas maz atšķiras cita no citas tavā mirklīgajā acu uzmetienā. Viņas dzīvo sev, pastāvīgi atsijājot tās domas un īpašības, kuras viņām šķiet neharmoniskas, atsevišķas no kopības. Viņu mērķis – saplūst vienotā organismā, viengabalainākā un mazāk pakļautā korozijai un sabrukšanai.

Agnišvata – tā, kas augstāk, aiz aizsega, ir dabiskāka būtne, neapgādāta ar saprātu, tā, no kuras viss apakšējais ir cēlies, izejviela, kas attīstās pēc dabas principa. Tu redzi divu ugunīgas dabas plānu – saprātīgā un nesaprātīgā – apbrīnojamu nelīdzīgumu.

No tā var izdarīt secinājumu, ka Dhian-Kohans ir kolektīva būtne, kura nesastāv no cilvēkiem un tiem līdzīgiem humanoīdiem?

SK: No dažādas dabas saprātīgām būtnēm. Saprāts izsmalcina dabu, padara to apzinošos, komfortablu eksistencei, piepildītu ar burvīgu informāciju, kurā ir patīkami atrasties un gribas šeit eksistēt.

Kā es saprotu, būtne Agnišvata – tā ir kā mums planēta, viņa baro apakšējo astrālu, dod tam pamatu?

SK: Tas ir līdzīgi ķermenim un apziņai. Agnišvata – raupjāka, bet arī spēcīgāka eksistence, tā radīja arī citas Dhian-Kohanam līdzīgas būtnes ap sevi. Katra tāda eksistence pieder Agnišvatai, bet ir atsevišķa un nelīdzīga citiem Kohaniem, jo sastāv no citām būtnēm.

Kā planēta un valstis uz viņas?

SK: Jā, ļoti līdzīgi.

Tāpēc tevi sauc arī par Agnišvatu?

SK: Jā. Kā jūs var saukt par zemiešiem, cilvēku rasi.

Man šķiet, Dhian-Kohans pēc vibrācijām ir augstāk par Agnišvatu?

SK: Neapšaubāmi, kā cilvēka apziņa ir augstāk pēc vibrācijām par dabas dzīvnieku.

Bet, ja salīdzina mūs ar delfīniem, tad man šķiet, delfīni ir augstāk par cilvēkiem pēc apziņas.

SK: Jā, mēs neņemsim dažas būtnes salīdzinājumam. Mēs ņemam elementālo apziņu un cilvēcisko. Tagad tu saprati, kā saprātīga eksistence atšķiras no nesaprātīgas? Kādēļ mums saprāts?

Jā, protams, viss bija saprotams pat uz Zemes. Bet kurp paceļas nesaprātīgā no mūsu redzes viedokļa, elementālā apziņa?

SK: No planētas tikai uz astrālo plānu un tagad uz apakšējiem mentālajiem apakšplāniem. Bet katrā slānī-plānā ir apakšplāni dabiskajai attīstībai un saprātīgajai, kā daba un cilvēks.

Agnišvatu var salīdzināt ar tām daudzajām rasēm, kuras uz planētas attīstījās pēc dabas principa, kā augi un daži dzīvnieki, bet Dhian-Kohans – cilvēciskās evolūcijas būtne, kas krasi atšķiras no dabas, apzinās sevi, pilnveido sevi pēc saprātīga principa, maina sevi un vidi, iekaro citas planētas un kāpj augšā uz citiem eksistences slāņiem.

Bet, ja cilvēks pagaidām dzīvo pēc spēka un sacensības principa – uzvar stiprākais –, tad Dhian-Kohans attīsta sevi iekšienē kvalitatīvi, nevis kvantitatīvi, un tajā ir būtiska starpība. Visus spēkus un enerģijas mēs pieliekam sev, neatņemot citiem neko. Mums nav svarīgi, kā dzīvo citi, jo viņiem ir pilnīgi citādi eksistences principi. Mūsu diaspora jeb Ģimene ievieš kārtību savā iekšienē. Tas arī ir garīgais ceļš.

Un kā jūs iekārtojaties Saules Brālības iekšienē?

SK: Ir atsevišķa eksistence ugunīgajā plānā, un katra Ģimene ir kā atsevišķa valsts, anklāvs kopīgajā Veselajā.

Daudz tādu Ģimeņu ir Saules Brālībā?

SK: Diezgan daudz, tāpēc atsevišķu rasu klātbūtni var uzskatīt par Ģimenēm, piemēram, plejādiāņus. Bet tajā paša laikā mūs var salīdzināt ar lielu valsti, bet atsevišķu rasu pārstāvjus – ar viesiem.

Man ļoti patika Dhian-Kohana iekšienē. Ko vajag izdarīt, lai kļūtu tādi paši?

SK: Augt un attīstīties. Nesteigties ar secinājumiem, iepazīt sevi, notīrīt līdz Dhian-Kohana stāvoklim un gribēt te būt klāt.

Pateicos par interesanto stāstu!

SK: Vienmēr uz sakariem!

 

Pievienots 26.03.2021.

http://sanatkumara.ru/stati-2021/agnishvatta-i-dchian-kogan

Tulkoja Jānis Oppe


[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/raksti/29-raksti-2021/3037-ugunigie-kermeni-2 (Tulk. piezīme)