Школа СК второй ступени - Сравниваем старую и новую эпохи

Otrās pakāpes SK Skola - Salīdzinām veco un jauno laikmetu

21 03 18

17.03.21.

Mūsu skolas nodarbībā mēs veicām kolektīvu čenelingu, lai noskaidrotu attīstības tendences jaunajā laikmetā. Ar ko ir zīmīgs šis laikmets, kura ausmā mēs atrodamies? Pašlaik informācijas laukā ir daudz dažādu pieņēmumu, spriedumu un prognožu. Mūsu prognoze ir jūsu priekšā. Tā, protams, nav pilnīga, bet daudz kas tika apzināts un kaut kas atnāca pilnīgi jauns.

Iepriekšējais laikmets

Pašreizējais laikmets

Balstīšanās uz reliģiju, maģiju, zinātni un ticību. Pakļaušana, piespiešana un spēks kārtības ieviešanā. Neticēšana citplanētiešiem un NLO. Nicīga attieksme pret Zemes resursiem. Cīņa un kari, sacensība un konkurence.

Cilvēka iekšienē parādās jaunas īpašības: apzinātība, mīlestība, humānisms, vienotība, pieņemšana, personiskā atbildība, neitralitāte jūtās un domās.

Varenība kā ticība saviem spēkiem, radošums.

Rodas starpgalaktiska kooperācija izglītībā, ceļojumos un zinātniskos atklājumos.

Kosmisko zināšanu un tehnoloģiju apgūšana. Balstīšanās uz pasaules-ēkas likumiem.

Savstarpējā palīdzība cilvēku vidū kā Vienotības apziņas izpausme. Saudzīga attieksme pret Zemi. Dzirdam un jūtam Māti-Zemi.

Trīsdimensionāla apziņa: es – fiziskais ķermenis.

Cilvēku planetārās apziņas izlīdzināšanās uz pamodušos un dusošo apziņu atdalīšanās rēķina. Ugunīgā apziņa kā cilvēces augstākā apziņa. Ceļojumi ar apziņas palīdzību.

Dualitāte.

Apziņas daudzdimensionalitāte. Vienpolaritāte. Androgīnisms. Kristus Apziņa kā planētas vispārējā apziņa.

Konflikti un kari.

Visu jautājumu mierīga noregulēšana uz apziņas paaugstināšanās rēķina. Konsensa kultūra. Rūpēšanās par planētu un cilvēkiem. Diplomātijas attīstīšanās starp cilvēkiem un valstīm.

Gaismas ķermenis – trīsdimensionāla aura.

Daudzdimensionāla aura, kura ietver mentālās čakras. Sievišķo enerģiju dominēšana, sievišķo radošo potenciālu atklāšana. Dažādu daudzdimensionalitātes konfigurāciju gaismas ķermeņi.

Reliģijas

Reliģijas paliek kā saikne ar Debesu Tēvu. Vienotā Radītāja doktrīna. Dzēšas atšķirības/pretrunas starp reliģijām. Aiziešana no pielūgsmēm un rituāliem. Reliģija kā prieka pilna kopradīšana ar Radītāju.

Cilvēki kā rase – Dieva Dēli. Izpratne par nāvi kā dzīves turpināšanos.

Zinātnes un reliģijas saikne.

Dievišķa pasaules izpratne.

Garīgā un materiālā balanss un harmonija.

Karmas izpratne – atmaksa par pagātni.

Atiešana no likteņa, fortūnas jēdziena, liktenis – kā noteikti ierobežojumi. Karma tiek saprasta kā personiskās atbildības programma dzīvei un mērķim.

Mācāmies izvēli un dažādās iespējas, un izvēles sekas. Dvēseles uzdevums tiek saprasts kā evolūcijas un izaugsmes iespēja. Karmiskie uzdevumi – apziņas attīstības skola.

Cilvēces mērķis mūsu laikmetā – bagātība un vara.

Mērķis – pašattīstīšanās, sevis izzināšana, garīgums.

Talantu daudzšķautņainības attīstība. Radošums kā dvēseles realizēšanās uz planētas.

Dzīvības attīstības veicināšana visās formās un izpausmēs. Galaktiskā sadraudzība kā viens no rases attīstības variantiem.

Ģimene kā sabiedrības šūniņa.

Dažādas ģimenes formas.

Daudzdimensionāla ģimene kā variants: viens no laulātajiem draugiem var būt augstākā realitātes plānā. Virtuālā saziņa starp laulātajiem draugiem, kas atrodas uz dažādām planētām.

Bērni tiek audzināti atsevišķi no vecākiem vispārizglītojošos centros. Katrs bērns kā visas planētas ieguvums.

Savienošanās ģimenē caur kopīgām interesēm.

Dzīvnieki kā ģimenes locekļi.

 

Pievienots 18.03.2021.

http://www.sanatkumara.ru/stati-2021/sravnivaem-staruiu-i-novuiu-epochi

Tulkoja Jānis Oppe