Нина Терехова и Сергей Бублик – Мой сон улетел

Ņina Terehova un Sergejs Bubļiks - Mans miegs ir aizlidojis

Jurijs Vasiļjevičs (Юрий Васильевич Кретов) pirms dažām dienām man teica: “Mans miegs ir aizlidojis.”

Faktiski daudzi pašlaik sūdzas par miegu.

20 01 20

Šķiet, mums visiem miegu atņem ar NODOMU, lai novāktu neizbēgamās sekas, ieslēdzoties otrajai saulei. Jo laika struktūras izmainīšanās – tas ir ļoti spēcīgs stress organismam. Un to pavada depresija cilvēkiem. (Parādījies lieks laiks, un nezini, kur to likt...)

Izrādās, miega deprivācija (zaudējums, atņemšana) depresijas gadījumā tiek uzskatīta par pašu iedarbīgāko tās ārstēšanas metodi pašlaik. To pielīdzina elektrošoka terapijai, kura no depresijas izved uz dažām stundām. Īpaši izveidojušās problēmas pašā sākumā.

Jums vienkārši neļauj gulēt, un depresija aiziet.

Un KĀ Viņi to izdarīja? Es ar to domāju miega atņemšanu itin visiem cilvēkiem.
Apbrīnojami vienkārši!

Es pajautāju Kretovam par jauno laika viļņu frekvenci, un viņš pateica – 4,2 Hz un augstāk.

Un tā ir dziļā miega stadijas nogriešana (!).

(Izziņai. Dziļā miega frekvences ir no 0,3 līdz 4 Hz.)

Faktiski, vairāk nav ko teikt.

Tikai tagad nāksies tam sekot – otrās saules piegādāto viļņu frekvencei. Nevar ilgstoši cilvēkiem atņemt dziļā miega stadiju.

Novēlam mierīgu miegu!

2020. g. 20. janvāris.

Terehova Ņina un Bubļiks Sergejs. http://www.so-tvorenie-spb.ru/

Sanktpēterburgas garīgo tehnoloģiju centrs “Со-Творение” (“Līdz-Radīšana”).

 

P.S. Mēs apsolījām turpināt pētīt notiekošās parādības, kuru cēlonis ir Otrā saule. (Tālāk sauksim viņu tā.)

21.01.2020. Par miegu.

Negaidītā bezmiega cēlonis – Otrā saule.

Proti, viņa ir aktīva naktī. Un šajā momentā mums noslēdz delta ritmu (dziļā miega stadiju), lai nebūtu stresa.

Bet! Šī miega stadija cilvēkiem nepieciešama psihes, nervu sistēmas veselībai un iekšējo orgānu atjaunošanai. Turklāt jau ir pierādīts, ka režīms “izgulēties izejamās dienās” neder. Tas nespēj atjaunot organismu. Ik dienu dziļā miega stadijā jānonāk 4-5 reizes nakts laikā.

Ko tad darīt?

Nāksies izmantot dienas miegu.

Kā mēs pamanījām, nav piemērota nakts no pulksten 2-6.

Diennakts pārējā laikā dziļā miega stadija netiek slēgta.

Ja ir iespēja, tad vēlams gulēt, tikko sagribēsies jūsu organismam (lai sakrātu vajadzīgās 4-5 reizes).

Un ko gan darīt tiem, kas strādā?

Iespējamā shēma ir šāda:

Atnākot no darba, vakariņas un uzreiz atpūsties (gulēt). Bet naktī pamodušies skolnieki var sagatavoties stundām, bet pieaugušie – padomāt. Un atkal likties gulēt.

Izmantot jebkuru momentu, lai pagulētu!

Dažām ekvatoriālām valstīm šādā nozīmē ir vieglāk. Viņiem ir dienas siesta (karstuma dēļ), bet strādājošiem ir atļauts gulēt darba vietās (Japāna).

Dzīvnieki sen dzīvo pēc Otrās saules likuma – dienā guļ, bet medī naktī.

Bet mums, kamēr zinātnieki un likumdevēji iešūpojas, ir jāizdzīvo, saglabājot veselību. Atgādinām, ka katrs pats sev būvē savu realitāti...

Novēlam jums saprast notiekošo un izmantot jebkuru iespēju būt veseliem un laimīgiem!

Par laikapstākļiem.

Šie nakts vēji pie mums (Pēterburgā) burtiski gaudo. Bet no rīta – klusums.

Austrālijā nakts vēji uzpūta ugunsgrēkus, radot ugunīgus virpuļviesuļus.

Islandē, Altajā un Sibīrijā – arī vējš. Un tik spēcīgs, ka nakts sniegputeņi apber mājas līdz jumtiem (māja – šķērslis). Un tieši naktī.

Ļoti līdzīgi Otrās saules nakts aktivitātes pierādījumiem.

Interesanti, mums tagad arī laikapstākļu prognoze tiks dalīta dienas un nakts prognozē?

 

Pievienots 20.01.2020, atjaunots 21.01.2020

https://www.so-tvorenie-spb.ru/articles_20012020.html

Tulkoja Jānis Oppe