Kā mēs skanam

06.02.14.

14 02 20 05

Šo materiālu līdz galam sapratīs tikai tie, kuri pazīst nošu ābeci.

Mēs katrs vibrējam tajā diapazonā, kādā vibrē viņa apziņa. Mēs zinām, ka mūsu vibrāciju līmenis atbilst visu četru apakšējo ķermeņu tīrībai un cilvēka apziņas līmenim.

Kā es esmu rakstījusi agrāk, mūsu civilizācijai ir kopējs skanējums fa mažorā.

Un cilvēku vairākums skan-vibrē tieši šajā uzskaņojumā fa mažors. Un reti kurš skan tīri.

Es visu savu apzināto dzīvi esmu strādājusi kā soliste-arfiste simfoniskajā orķestrī. Mani draugi – muzikanti, piemēram, vibrē falši, neharmoniski savas pastāvīgās pieskaņošanās augstākam nedabiskam orķestra skanējuma līmenim dēļ, tas ir, viņu daļas (šūniņas un čakras) ir izbalansētas un skan diapazonā no “fa mažora” līdz “fa diēza mažoram” vienlaicīgi.

Izskaidroju tādu savu atklājumu ar to, ka manas jaunības dienās orķestris skanēja daudz zemāk, dabiskāk, un orķestra kamertonis “La” bija 140 Hz līmenī, bet tagad orķestra un klavieru “La” uzskaņojums visās pasaules filharmonijās oficiāli ir 144 herci. Un mūsu kamertoni ir pieslīpēti vai uzreiz uztaisīti augstākam skanējumam. Domāju, ka mūzika un skaņas intuitīvi ataino apkārtējās dzīves paaugstinātās vibrācijas, un dažreiz izpildījuma laikā skaņu augstums orķestrī sasniedz 146 hercus, kad orķestra solists “paaugstina” savus toņus no saspringuma, instrumenta sasilšanas un uztraukuma. Sasilst pūšamie instrumenti, bet stīdzinieki ir spiesti pēc dzirdes pieskaņoties pūtējiem-solistiem, viņiem to izdarīt ir vieglāk. Pie kam arfa nepaaugstina savus toņus un bieži skaņdarba beigās skan ļoti zemu.

Kā mūziķe varu teikt, ka pati tonalitāte fa mažors/minors ir neharmoniska, un noskaņot notiņu fa alternatīvajā oktāvā vienmēr ir bijis problemātiski. To vienmēr ir nācies noskaņot līdz galam pēc visa instrumenta noskaņošanas. Tas liecina par dualitātes telpas vispārējo neharmonismu. Starp citu, apskaidrošanās ceļš tad arī ved pie harmonijas iemantošanas iekšienē un ārienē ar vibrāciju (skanējuma) attīrīšanas un paaugstināšanas palīdzību.

***

Man gribas padalīties dažos apsvērumos un novērojumos šajā jomā. Esmu iemācījusies dzirdēt cilvēka un dažu neskanošu priekšmetu skanējumu. Jāsaka, ka man ir absolūtā muzikālā dzirde. Agrāk es vienkārši ticēju zināšanām par mūsu čakru uzskaņojumu, tagad es varēju pārbaudīt šo zināšanu precizitāti un noskaidroju, ka tas tā nav.

Parasta cilvēka kājas un rokas ir noskaņotas tā: kāju pēdas un roku plaukstas skan tonikā – “fa”, elkoņi un ceļi – tercā – “la”, plecu josla un iegurnis – kvintā – “do”.

Atbilstoši, ekstremitāšu starpdaļas skan: “sol” – no pēdām līdz ceļiem un no plaukstām līdz elkoņiem, un “si” – no ceļiem un elkoņiem uz augšu.

Tīrības un harmonijas iegūšanai var nodziedāt cilvēkam rokas un kājas tā: no apakšas no pēdām un plaukstām – fa-sol-la-si-do. Tikai kājas skan mazajā oktāvā, bet rokas pirmajā oktāvā (nevis si bemols, kā mažora toņkārtā, bet si bekars! – harmoniskais mažors). Tas būtu par ekstremitātēm.

Taču čakras ir noskaņotas citādāk. Pirmā čakra skan “do” kvintā, tāpat kā viss iegurnis, bet apakšējais Dan Tjan[1] (vēdera apakša) fa tonikā. Un vairumam, kas uzskata, ka mēs esam noskaņoti do mažorā, nav taisnība. Un tā, trīs Dan Tjan skan: fa-la-do (vēdera apakša – sirds centrs – galvas centrs).

Bez tam virs galvas astotajā čakrā sākas nākošā oktāva – otrās oktāvas fa un tālāk...

Mugurkaulu var noskaņot no mazās oktāvas “do” apakšā līdz otrās oktāvas “fa” virs galvas. Uz leju, zemāk par kājām, un uz augšu, augstāk par galvu, iet virstoņi – uz leju basi – apakšējo oktāvu tonikas, uz augšu – augstāko oktāvu tonikas, kvintas un tercas. Mugurkauls pie tam izstiepjas pa gammu, gluži kā tiek pakārts diedziņā caur Sahasraru.

Tas ir harmonizācijas caur skaņām process. Es apdziedu nevis balsī, bet “pie sevis”, enerģētiski sūtot skaņas no sirds centra un višudhas, par cik daba balsi man nav piešķīrusi. Izrādās, tā arī var.

Domāju, ka dziedniekiem ir vērts pārdomāt šo informāciju un saprast, ka vajag uzmanīgi un prasmīgi pieiet čakru izdziedāšanai, ķermeņa apdziedāšanai ar dažādām skaņām u.c. Piemēram, reiz es biju klāt vienas dziednieces mini-koncertā, kura ar iedvesmu minūtes 20 spēlēja uz zema gonga, kurš skanēja apmēram uz “sol-la” mazajā oktāvā. Rezultātā mēs aktivizējām un pat pāraktivizējām savu dzīvniecisko daļu, čakru starp ceļiem. Tā ir skaidra izbalansēšana.

Pēc tā paša principa strādā “hārdroka” un “metāla” skaņas, aktivizējot mūsu apakšējās dzīvnieciskās daļas čakras, tajā skaitā agresivitāti un bailes.

Ja jūs strādājat ar tibetiešu vai akmens kausiem, tad vajag tos izvēlēties tonalitātē fa mažors. Un apdziedāt cilvēka apakšējo daļu (vēderu) ar skaņu “fa”, sirds telpu ar kausu “la”, bet galvu ar kausu, kurš skan kā otrās oktāvas “do”.

Ja jums nav visu kausu, tad saprotiet, ka ar kausu “fa” nevajag apdziedāt citas ķermeņa daļas, izņemot vēderu. Jūs varat pārbaudīt kausa skanējumu, piemeklējot atbilstošu skaņu unisonā uz klavierēm.

Attīstītiem cilvēkiem tonalitāte paaugstinās par pustoni un par toni.

Paskaidrošu. Tie, kuri ir savienojušies ar astrālo aspektu, ar astrālā plāna Augstāko Es, skan “fa diēza mažorā” (harmoniskais mažors), bet tie, kuri ir savienojušies ar mentālo Augstāko Es un kuriem jūsu rūpes nav vajadzīgas, skan sol mažorā.

Daži mūsu bērniņi, atnākuši augstā apziņā, arī skan sol mažorā. Iespējams, ir bērni, kuri skan vēl augstāk.

Zeme pašreizējā laikā ir noskaņota sol mažorā. Tagad kļūst skaidra cilvēku, kuri neceļ apziņu, neatbilstība planētas Vienotības Apziņas līmenim. Tādi cilvēki nevarēs pēc nāves atgriezties šurp, uz Noosfēru, bet dos priekšroku planētām, noskaņotām zemākā skanējumā.

No otras puses, mūsu Skolotāji ir apgalvojuši, ka apskaidrības ceļš uz planētas ir gatavs absolūti visiem cilvēkiem, tikai droši vien tas noritēs pakāpeniski, apziņas pacelšanas un fiziskā, ēteriskā, astrālā un mentālā ķermeņu attīrīšanas ceļā.

Jāsaka, ka cilvēka uzskaņojumā nav ceturtdaļas starptoņu. Ir falšs neharmonisks skanējums. Atcerēsimies manus draugus muzikantus. Tas saistīts ar to, ka viela pāriet ar kvantu lēcienu palīdzību, nevis evolucionāri. Atcerēsimies par to materiālu no 9-tās grāmatas:

 

Realitātes kvantu lēciens ir vielas attīstības un evolūcijas process, kas periodiski atkārtojas. Jebkura realitāte sastāv no vielas noteiktas kvalitātes, vielas noteikta vibrāciju līmeņa, un, kad viela pāriet citā stāvoklī dēļ viņas piepildīšanās ar jaunu enerģiju, spēcīgu enerģiju, tādu, kādu tagad dod mums Radītājs, absolūti visai pasaulei, tajā skaitā visiem vielas vibrāciju līmeņiem, tad visi vielas vibrāciju līmeņi veic vienmomenta kvantu lēcienu. Vienmomenta – tas nenozīmē, ka viss noritēs vienā momentā, tas nozīmē, ka beidzas Lielais Cikls, un šis moments ir izstiepts lineārajā laikā uz daudziem gadiem.

Vielas lēciens atbilst vielas apziņas attīstības līmenim. Un ja Zemes Logosu iztēlojas kā vielas vienību, tad šīs vielas vienības, šīs vielas kvanta, attīstības līmenis pievelk kā sūklis, iesūc atbilstošu daudzumu enerģijas no apkārtējās telpas. Logosa apziņas attīstības līmenis – tā ir vadošā daļa, un šīs vielas vienības piesūcināšana ar enerģiju ir apziņas attīstības sekas. Tas ir, vadošā šeit ir apziņa šajā brīdī.

Nevajag aizmirst, ka šis kvants atrodas Saules Logosa sistēmā, Saules Logoss atrodas Plejāžu sistēmā utt. Kad visas sistēmas, visi Logosu jeb Vielas Vienību līmeņi veic pāreju, tad visi apziņas līmeņi aug vienmomentāni, provocē un katalīzē pārējos līmeņus, Vielas vai Enerģijas, vai Informācijas zemākus līmeņus augt enerģētiski un atbilst augstākiem līmeņiem, kurp viņi iziet kvantu lēciena dēļ.

Diženā Dieviete. “Sarunas par jauno ezotēriku”, 25.12.11.

***

Interesanti ir eksperimenti ar barības skanējumu. Augļi skan sirds centra līmenī, “La”. Piens kā pirmās oktāvas “Fa”, liellopu gaļa kā pirmās oktāvas “Do” (pirmā čakra). Desa un pastēte šņirkst, nevis skan. Ūdens vibrē sirds līmenī – “La”. Rieksti un vistas gaļa uz trešās čakras.

***

Klasiskā mūzika vibrē uz sirds centra.

Pops un estrādes mūzika, labs džezs – uz trešā centra.

Tautas primitīvā mūzika, šamaņa dziedāšana, hevi metāls u.c. otrās čakras līmenī. Zemāk mūzikas nav. Kā var salīdzināt “Lido pīles[2]” un hārdroku? Vienkārši tautas mūzika (tieši senā, primitīvā) un šamaniskā – pēc savas dabas ir balstītas uz pašu senāko individuālo apziņu, tuvu zemei un zemes gariem, bet Rammstein un tamlīdzīgas lietas ir balstītas uz klausītāju apzinātu nolaišanu, koncentrēšanu uz otro centru kā uz tumšu un zemu apziņas līmeni.

***

Čenelingi, pieņemti caur Augstākajiem Es, vibrē sirds centra, sakaru centra ar dvēseli, līmenī, ir arī augstāki vēstījumi, višudhas un adžnas līmenī.

Cilvēku raksti ir uzrakstīti trešā centra, mentāla līmenī.

Dažreiz cilvēki nolaižas zemā apziņā, un tad viņu informācija rezonē ar zemākiem centriem (astrālajiem). Ir tumšas grāmatas, uzrakstītas otrās čakras līmenī. Pelēkie vēstījumi (pretendējoši uz čenelingu), vibrē mentālajā plānā un zemāk.

***

Mūsu pasaule ir piepildīta ar vibrācijām un skaņām. Mēs jūtam tikai niecīgu šī diapazona daļu. Ieklausīsimies un sāksim atšķirt pasauli pēc tās pazīmes, pēc kuras tā ir radīta – pēc skaņu vibrācijām.

 

Pievienots 20.02.2014

http://sanatkumara.ru/stati-3/kak-mi-zvuchim

Tulkoja Jānis Oppe


[1] Krieviski “даньтянь”. Skat. arī “Dantian”; “Three Treasures”. (Tulk. piezīme)

[2] Krievu tautas dziesma “Летят утки”. (Tulk. piezīme)