Евгения Горева “Беспокойная Анна”. Фильм – глазами регрессолога

Jevgēnija Goreva - “Nemierīgā Anna”. Filma – regresologa acīm


17 02 10 01Veiksim filmas Caótica Ana (rež. H. Medems (Julio Medem), 2007) nozīmības apskatu no regresīvās terapijas skatpunkta.

“Nemierīgā Anna” – “Haotiskā Anna”: divi nosaukuma tulkojumi, abi ir vietā.

Iesākumam palasīsim aprakstu-anotāciju.

Anna – talantīga māksliniece-autodidakte, dzīvo Ibicas salas gleznainā krastā necilā alā kopā ar savu tēvu.

Dzīve rit savu gaitu, taču reiz nejauši viņas talantu pamana francūziete Justīne, viņa pierunā Annu pārbraukt uz kontinentu, lai turpmāk viņa profesionāli mācītos mākslas meistarību Madridē.

Anna vienmēr ir bijusi īpaši jutīga meitene. Annu bieži ir apmeklējušas dīvainas vīzijas-“atmiņas”.

Reiz restorānā Anna zaudē samaņu, blakus Annai tajā brīdī izrādās jauns regresīvās terapijas speciālists, kurš pret meiteni izrāda profesionālu interesi.

Annas dvēseles mieram vajadzēja saprast visu šo viņas nemieru cēloni. Atbildi uz šo jautājumu viņai liek priekšā atrast, iegremdējot Annu regresīvā hipnotiskā miegā, kur tiek konstatēts, ka Anna glabā daudzu sieviešu atmiņas; viņas dzīvojušas dažādā laikā, dažādās zemēs, taču mirušas vardarbīgā nāvē divdesmit divu gadu vecumā…”

 

17 02 10 02

 

“Anna” – reinkarnacionikas speciālista acīm

Kad iegrimsti filmas vēstījumā, noteiktā momentā saproti, ka filmas galvenajai varonei atliek pavisam maz laika, lai atrisinātu iemiesojuma ciklu uzdevumu. Un tādēļ viņai nepieciešams integrēt sevī šī cikla iemiesojumu jēgu un enerģiju.

Šo sajūtu skubina atpakaļskaitīšana: filmas katras nākamās nodaļas numurs dilst, filmas beigās sasniedzot nulli. Šo skaitīšanu hipnologs izmanto Annas iegremdēšanai katrā seansā.

Otrā nozīmības līmenī šī pati atpakaļskaitīšana nozīmē iegremdēšanos arvien agrīnākās šīs Dvēseles dzīvēs. Un visbeidzot uz “1” – pati pirmā dzīve, kur darbībā esošā programma-cikls radās.

Bet kas tad tāda ir Nulle? Loģiski saproti: nonullēšanās, atbrīvošanās. Un gaidi, ar ko gan beigsies šis stāsts, cerot, ka režisoram pietiks vieduma visu atrisināt skaidri un skaisti…

Saprast kaut ko svarīgu Annai ir nepieciešams tuvākajā laikā, citādi atkal – bojāeja 22 gadu vecumā un jauna apļa uzsākšana. Un jauns mēģinājums, jaunā sievietes ķermenī.

Uzdevums ir svarīgs, tāpēc meitene ir piedzimusi īpaši jutīga. Un, kaut arī viņa kopš bērnības sapņus nav redzējusi – šīs durvis pēc viņas teiktā visu dzīvi ir bijušas aizvērtas –, taču viņas atmiņas no iepriekšējām dzīvēm, kas saistītas ar pašreizējo uzdevumu, – ir bijušas pavērtas. Vīzijas viņu apmeklējušas sen, barojušas viņas jaunradi. Un pastiprinājās, kad viņa sastapa cilvēku, tuvu viņai no pagātnes iemiesojuma.

Durvju tēls vispār ļoti bagātīgi ir apspēlēts filmā, atgādinot par pazīstamo regresijas metodiku: garš koridors, kuram sānos atrodas durvis un aiz katrām no tām – kāda no tavām iepriekšējām dzīvēm.

17 02 10 03

Lai zemapziņas informāciju Anna varētu pārnest uz apziņu izpratnei, viņas ceļā parādās regresīvās terapijas speciālists.

Meitenei ir iespēja ar viņa palīdzību pārskatīt iepriekšējos iemiesojumus, lai izietu uz pirmcēloni, kurā radās no dzīves uz dzīvi atkārtotais viņas traģisko sievišķo gadījumu scenārijs. Šo scenāriju var nosaukt par nāvessodu viņas iekšējam sievišķajam spēkam no vīrieša-plēsoņas puses.

Scenārijs ir arhetipisks, tas ir lielāks nekā pati Anna un tikpat sens kā mūsu civilizācija.

Es filmu “Nemierīgā Anna” skatījos, jau būdama regresīvās terapijas konsultante, tāpēc sapratu: kā varēja meitenei palīdzēt. Īpaši tik dziļai un talantīgai kā galvenā varone.

Filmā hipnologs tikai iezīmēja un atklāja problēmu, reinkarnacionikas konsultants (regresijas terapeits) to pacenstos atrisināt.

17 02 10 04

Filmā hipnologs – tikai palīdz Annai ieraudzīt iepriekšējās dzīves. Turklāt pētījums norit tikai pa horizontāli – neviens neskatās uz galvenās varones atmiņas stāstu NO AUGŠAS, viņas Dvēseles acīm. Neviens nepalīdz viņai atklāt viņas scenārija atkārtošanās jēgu, saprast tajā ietverto Mācību un, atbrīvojoties no tā, iet tālāk.

Turklāt hipnozes seansos meitene visas savas sāpes un iepriekšējo dzīvju vardarbīgo nāvi pārdzīvoja no iekšienes, no stāvokļa “ķermenī”. Kaut arī drošāk un mierīgāk to pašu informāciju bija iegūt, raugoties uz atmiņām no malas.

Taču hipnozes stāvoklī to neizdarīt. Vajadzīga ekoloģiskākā reinkarnacionikas metode.

Rezultātā ar savām iekšējām problēmām kā ar atvērtu un neizdziedētu brūci Anna paliek viena. Un bezbailīgi dodas sava scenārija – kurš izvēršas pašreizējās dzīves reālijās –, pašā peklē. Dodas atgriezt sev savu Spēku, nozagtu viņai tālos indiāņu laikos.

Fināla ainas ir cietsirdīgas, bet tā ir katarse. Kāda nu ir… Tajā ir filmas “Haotiskā Anna” jēga – integrēt sievišķo iemiesojumu cikla visu pieredzi un atvērt noslēgto apli, pa kuru varone iet jau ne pirmo dzīvi.

Indiāņu kaklarota nokrīt no viņas kakla, krelles izjūk. Dvēselei vairs nav jāiet pa apli. Attaisās cikls, iezīmēts mums ar pirmo zīmīgo filmas epizodi, kad plēsīgs putns nogalina miermīlīgu.

17 02 10 05

Apkoposim rezultātus, noteiksim metožu starpību:

Hipnoze filmā:

  • informācijas vākšana;
  • saknes situācijas atrašana;
  • visu sāpju izdzīvošana no jauna;
  • un ko tālāk?

Reinkarnacionika:

  • informācijas vākšana un saknes situācijas atrašana bez fizisku sāpju jušanas;
  • cēloņa analīze, situācijas Mācības izpratne – skats Dvēseles Acīm;
  • situācijas atlaišana: saprotamais izzūd nevajadzības dēļ.

Kā nopietna filmu skatītāja un analītiķe atzīstu, ka man filmā “Nemierīgā Anna” nav nevienas tukšas frāzes, neviena bezjēdzīga tēla, nevienas “ejošas” ainas. Tas ir spēcīgi!

Analītiķes acīm: Annas haosu ir uzbūvējis meistars kā ārkārtīgi sakārtotu struktūru, sarežģītu un daudzdimensionālu.

Dzejnieces acīm: šī filma ir apbrīnojami ažūra tēlu un jēgu mežģīne, kuru mums radījusi režisora attīstītā un skaistā Dvēsele.

Un pēc fināla mēs uzzinām, ka Hulio Medems filmu “Nemierīgā Anna” ir veltījis:

“Manai māsai Annai, kura aizgāja. Manai meitai Annai, kura atnāca.”

17 02 10 06

Filma domāta cilvēkiem, kuri jūt un domā.

P.S. Gribas ieteikt Hulio Medema filmas. Viņš, kā neviens no režisoriem vīriešiem, atklāj sieviešu iekšējo pasauli. Viņš mīl viņas pa īstam, un, kas ir pats interesantākais, – šķiet, ka Medems patiešām saprot sievišķo būtību. Paskatieties vēl arī viņa filmas “Rudā Vāvere” (“The Red Squirrel”), “Zeme” (“Earth”) u.c.

 

Pievienots 10.01.2017

https://gor-evgeniya.ru/bespokoynaya-anna/

Tulkoja Jānis Oppe