Татьяна Бегляк5 признаков нарушения связи со своей душой и способы восстановления

Tatjana Begļaka - 5 pazīmes, ka saiknes ar savu dvēseli ir traucētas, un atjaunošanas paņēmieni

17 11 14 01Vai jums kādreiz ir bijusi sajūta, ka kaut kas jūsu iekšienē nav kārtībā? Es nerunāju par stīvu kaklu vai kuņģa traucējumiem – tas ir kaut kur dziļāk. Varbūt tas ir ierobežojums jūsos vai arī trūkst plūsmas un virziena, kur kādreiz bija pārpilnība.

Jūtat kaut ko pazīstamu no tā?

Protams, jūtat, jo jūs esat cilvēks! Ja jūs neesat saskāries ar tamlīdzīgām parādībām, es jūsu vietu satrauktos, ka ar jums patiešām kaut kas nav kārtībā.

Mītot zemes ķermeņos fiziskajā plānā, ir normāli dažreiz just sevī nesaskaņotību ar jūsu iekšējo būtību. Jā, mūsu pienākums ir strādāt ar sevi un atjaunot saikni, kad tas ir nepieciešams, taču ir muļķīgi pārmest sev katru reizi, izkrītot no segliem.

Sk. arī: Kosmosa vai zemes dvēseles: nosakiet sevi.

17 11 14 02

Citāts zemāk parāda, ka šīs mazās neveiksmes patiesībā ir slēptas iespējas:

“Pretrunas ļauj mums ieraudzīt, kur mums ir neatbilstība mūsu patiesajam Es, un pēc tam piedāvā iespēju atbildēt no līdzcietības, piedošanas, mīlestības, prieka utt. pozīcijas. Tādējādi, kad mēs saraujam karmiskās cilpas, mēs aizšūpojamies atpakaļ pie izlīdzinātības ar garu.”

Alariks Hačisons (Alaric Hutchinson), Dzīvais miers (Living Peace)

Taču dažreiz šī “karmiskā cilpa” mums nav tik acīmredzama[1], pat kad, kad mēs jau tajā esam sapīti. Mums, Homo sapiens, ir ieradums mānīt sevi, domājot, ka mums viss ir labi, bet, lūk, pasaule ap mums – tā ir problēma.

Neuztraucieties! Mums zemāk ir pretlīdzeklis.

Zemāk ir 5 pazīmes, pēc kurām jūs varat saprast, ka esat ārpus garīgā saskaņojuma, un daži iespējami risinājumi, lai savienojumu atjaunotu.

 

1. Nogurums

Mēs visi nogurstam, bet šis ir nogurums līdz kaulam. Visa jūsu dvēsele jūtas nogurusi. Tas var notikt, ja mēs dzīvojam neatbilstoši mūsu mērķim vai neesam autentiski – mēs paši – kādā lietā. Tādas “mirušās zonas” atņem daudz dzīvības enerģijas savai kompensēšanai, un jūs, iespējams, jutīsiet enerģijas pieplūdumu, tiklīdz sāksiet tām pievērsties un labot tās. (Starp citu, mums visiem tās ir – tādēļ nav vērts kaunēties!)

17 11 14 03

Aplūkojamie jautājumi:

  • Kādā lietā es nebiju autentisks?
  • Kādi sapņi man rādās, kad esmu aizmidzis?
  • Kur es varu godīgi atzīties, ka esmu bijis nepatiess pret sevi vai saviem tuviniekiem?

Ieteikumi pamēģināt:

  • Meditēt vai skaitīt lūgšanas un meklēt atbildes sevis iekšienē, lai konstatētu savu mērķi vai slēptās jēgas savos sapņos.

Sk. arī: Dvēseles iemiesojuma mērķis uz Zemes[2].

  • Pastaigāties vai pamēģināt enerģiskākus vingrinājumus, ja jums ir iespēja. Nav nekā labāka par aktīvām darbībām, lai pamodinātu un sapurinātu veco enerģiju.
  • Pārlādēt mugurkaulu. Mugurkauls ir mūsu būtības ass, un labākai veids, kā apkarot nogurumu, ir pamodināt mūsu iekšējās būtības. Jūs to varat darīt, sēžot meditatīvā pozā vai veicot mugurkaula pagriezienus. Nostājieties uz savām kājām stingri plecu platumā, it kā ieaugot zemē, paceliet izstieptas rokas plecu augstumā, un pēc tam griezieties šurpu turpu no kreisās uz labo pusi. Dariet to 1 līdz 3 minūtes ilgi, un jūsu sāksiet justies nedaudz možāks.
  • Izmantot ēteriskās eļļas difuzorā. Izmēģiniet citronu tā atsvaidzinošās kvalitātes dēļ vai rozmarīnu, lai attīrītu un atjaunotu prātu.

 

2. Nevienmērīga elpošana

Ko elpošana dara ar kaut ko? Visu.

Angļu vārds “spirit” (gars) ir cēlies no latīņu vārda “spiritus”, kas nozīmē “elpa”. Tādēļ mūsu saikne ar mūsu elpu ir ļoti pamācoša. Nevienmērīga elpošana var nozīmēt jebko, no kaut kā ļoti virspusēja līdz dziļam vai pat smagam, kas atšķiras no atslābinošas dziļas elpošanas. Nevienmērīgu elpošanu var izraisīt daudzas dažādas lietas, tostarp trauksme, dusmas un stress.

17 11 14 04

Aplūkojamie jautājumi:

  • Kādas dzīves situācijās es izjūtu bailes, dusmas vai pārestību?
  • Kur savā ķermenī es jūtu saspringumu?
  • Kādām manis daļām nepieciešama personiska uzmanība?

Ieteikumi pamēģināt:

  • Ja jūs atklājat, ka jums ir dusmas, piedodiet. Piedodiet dziļi un pilnīgi. Zināmā mērā te var palīdzēt lieliskā 9 soļu rokasgrāmata, kuru mēs atradām Bērkli Universitātē par to, kā piedot.

Sk. arī: 6 atslēgas, lai atvieglotu pāriešanu uz atjaunoto Zemi[3].

  • Praktizējiet elpošanu ritmā 4-7-8. Atslābinājuši savu ķermeni, dziļi ieelpojiet vēderā, skaitot līdz 4, aizturiet elpu līdz skaitlim 7 un izelpojiet pie skaitļa 8, kad plaušām vajadzētu būt pilnīgi iztukšotām no gaisa. Atkārtojiet vairākas reizes.
  • Tie, kuri izjūt stresu vai trauksmi – barojiet sevi ar Epsom sāls vannu un ēteriskajām eļļām. Sāls satur magnēziju, kam ir mīkstinoša un nomierinoša iedarbība. Arī ēteriskās eļļas var radīt brīnišķīgus efektus. Izmēģiniet lavandu (mīkstinoša un nomierinoša), ģerāniju (veicina mundrumu un novērš psihisku depresiju), fenheli (līdzjūtībai pret sevi), vīraku (relaksācijai) vai eikaliptu (lai veicinātu elpošanas apriti).

 

3. Grūtības koncentrēties

Mēs dzīvojam sabiedrībā, kurā mēs esam apbērti un pārslogoti, visbiežāk ar lietām, kurām reāli nebūtu pat mūs jāsatrauc. Daudzi no mums katru dienu dzenas pakaļ tik daudz “spīdīgiem” mērķiem, ka jūtamies izkaisīti un zināmā mērā zaudējuši virzienu. Jūs patiešām varat satraukties par visām šīm lietām, ar kurām nodarbojaties, bet ir vienkārša matemātiska problēma – dienā nepietiek stundu.

17 11 14 05

Aplūkojamie jautājumi:

  • Ar ko es esmu pārslogots?
  • Kāda ir mana augstākā prioritāte šodien, šonedēļ, šajā mēnesī, šogad?
  • Kur savā dienā es varu radīt vairāk vietas, lai vienkārši būtu?

Ieteikumi pamēģināt:

  • Sargājiet savu laiku. Laiks ir dārgs, un mēs bieži to tērējam velti.
  • Plānojot darīšanas, izmantojiet dienasgrāmatu vai projekta pārvaldības lietojumprogrammu.
  • Izmēģiniet vizualizācijas meditāciju. Izveidojiet 50 minūšu “produktivitātes blokus” katrai darba stundai. Pēc tam taisiet īsus pārtraukumus 5 līdz 10 minūtes un no sākuma līdz beigām vizualizējiet, kas notiks nākamajā stundā. Ja jūs nevarat to izdarīt katru stundu, varbūt pamēģiniet rīta meditāciju katras darba dienas sākumā un vizualizējiet savu visspēcīgāko dienu.
  • Ieberzējiet abos deniņos piparmētras eļļas pilienus. Piparmētra veicina koncentrēšanos un fokusēšanos.

 

4. Skumjas, depresija

Bieži pie tā vainojams zaudējums. Mīļotā zaudējums, draudzības zaudējums, mājdzīvnieka vai darba, vai bērna aizbildnības, vai mājas zaudējums. Varbūt jūs jūtat spēku zaudēšanu, vai jūsu jauneklības vai veselības zaudēšanu. Kad mēs izanalizējam mūsu skumjas vai depresiju, mēs bieži vien atrodam bailes. Bailes no vienatnes, bailes no pamešanas un galu galā – bailes no nāves.

Sk. arī: Vai var pieņemt nāvi?

17 11 14 06

Aplūkojamie jautājumi:

  • Kur savā ķermenī es glabāju sēras?
  • Kāpēc es jūtos, ka esmu ko pazaudējis?
  • Kāda ēna man piemīt, kuru es atsakos atzīt?

Ieteikumi pamēģināt:

  • Izveidojiet pateicības praksi. Pateicība ir pretlīdzeklis gan dusmām, gan skumjām. Sāciet veidot ikdienas sarakstu ar 5 līdz 10 lietām, par kurām esat pateicīgi, un raugieties, cik skaista pēkšņi kļūst pasaule.
  • Ja esat patiešām drosmīgs, nosūtiet sirsnīgu piezīmi kādam, kurš jums nepatīk, un varbūt jūs ieraudzīsiet brīnumu.

Sk. arī: Pateicības meditācija palīdzēs apzināties veltes jūsu dzīvē.

  • Izmēģiniet pāris pilienus greipfrūtu ēteriskās eļļas, kas iejaukta glāzē dzeramā ūdens. Greipfrūts veicina pozitīvismu un prieku. (Pārliecinieties, vai ēteriskās eļļas, kuras taisāties izmantot, ir lietojamas iekšķīgi. To flakonos būs uztura informācija.)

 

5. Aizkaitināmība

Kad jūsu nervi ir satraukti, parasti vainīga pie tā nelīdzsvarotība un daudz biežāk nekā ķīmisko vielu līdzsvara nestabilitāte mūsu ķermeņos. Ļoti būtiska ir pienācīgs uzturs, hidratācijas, enerģētikas un hormonu līdzsvara uzturēšana.

17 11 14 07

Aplūkojamie jautājumi:

  • Cik kofeīna, cukura vai alkohola es patērēju?
  • Cik stundu es naktī guļu?
  • Vai es saglabāju veselīgu svaru un veselīgu uzturu?
  • Cik piepildīta ir mana seksuālā dzīve?

Ieteikumi pamēģināt:

  • Pievienojiet vairāk zaļumu, dārzeņu un augļu savam uzturam.
  • Palieliniet hidratāciju – izdzeriet 100 unces (apmēram 3 litrus) ūdens katru dienu.
  • Apsveriet iespēju samazināt – vai pat izslēgt – kofeīnu, rafinētu cukuru un alkoholu no uztura uz nedēļu vai divām un raugieties, vai pamanāt atšķirību savā noskaņojumā.
  • Izmēģiniet šādas ēteriskās eļļas, lai līdzsvarotu hormonus: muskata salviju, sandalkoku vai timiānu.
  • Praktizējiet “acīm acīs” meditāciju ar romantisku partneri, sēžot “yab yum” pozā. Fizisks pieskāriens cenšas līdzsvarot nepastāvīgu enerģiju, un “acīm acīs” pats par sevi jūs aizvedīs dziļāk sevī – un jūsu mīļotajā – tālu prom no virsmas, kur ir satraukums.

Noslēguma domas

17 11 14 08

Mūsu ķermeņi – tie, kā saka, ir tempļi, kur mājo mūsu gars, tomēr mēs pārāk bieži ignorējam savas sakrālās telpas. Atgriešanās pie saiknes ar to, kas mēs patiesībā esam, un rūpes par sevi var atdzīvināt mūsu prāta-ķermeņa-gara savienojumus.

Bet neticiet man uz vārda, pamēģiniet kaut ko no tā paši. Un atcerieties, ka mēs VISI esam saistīti.

Nezaudējiet ziņkāri,

Niks Polizzi.

 

Sakrālā zinātne: senās dziedniecības ceļš mūsdienu pasaulē

Nika Polizzi jaunā grāmata.

17 11 14 092010. gada Niks Polizzi sapulcināja grupu no astoņiem izmisīgiem slimniekiem no visas pasaules un nogādāja viņus Amazones lietus mežu sirdī, lai pārbaudītu iezemiešu šamaņu noslēpumainās zāles. Dziedinošas ceļojums izmainīja viņu dzīvi – un viņu pašu uz visiem laikiem.

Savā jaunajā grāmatā “Sakrālā zinātne” Niks apraksta šamaņu pirmatnējās tradīcijas un no pirmavotiem atklāj, kas ir nepieciešams, lai patiesi izārstētu sevi no fiziskām slimībām un emocionālām traumām. Pa daļai garīgas pašpalīdzības grāmata, un pa daļai piedzīvojumi džungļos – “Sakrālā zinātne” – tā ir dziļi personīga un izglītojoša grāmata, kura iepazīstina mūs ar jaunu drosmīgu veidu, kā izprast mūsu prāta, ķermeņa un gara veselību, kā arī ar aizmirsto veselīgāko, ar zemi saistīto senču pagātni.

Ja jūs mēģināt dziedēt vai līdzsvaroties ar kaut ko ārpus jums – fizisku vai emocionālu – šī jaunā revolucionārā grāmata var būt domāta jums. Tā izskaidro šamaniskās dziedināšanas galvenos pīlārus un, kas ir vēl svarīgāk, kā mēs varam šīs senās metodes ienest mūsu dzīvē, tieši šeit – tieši tagad. Jūs apgūsiet iezemiešu zināšanu prakses un principus un iegūsiet jaunu izpratni, ko nozīmē dziedināt – viss tas tiek stāstīts, ceļojot pa eksotiskiem džungļiem ar briesmīgiem braukšanas apstākļiem.

“Sakrālā zinātne: senās dziedniecības ceļš mūsdienu pasaulē” ir pieejama šeit digitālā, papīra un audio-grāmatas formātā.

 

Par autoru

 

17 11 14 10Niks Polizzi (Nick Polizzi) savu karjeru ir veidojis, producējot un rediģējot dokumentālas filmas par tradicionālās medicīnās dabiskajām alternatīvām. Niks pašlaik uzstājas kā dokumentālās filmas “Sakrālā zinātne” producents un grāmatas “Sakrālā zinātne: senās dziedniecības ceļš mūsdienu pasaulē” autors, aicinot godāt, saglabāt un aizsargāt pasaules pirmiedzīvotāju senās zināšanas un rituālus.

Vairāk: https://www.thesacredscience.com/newbook-affc

 

Avots: https://wakeup-world.com/2017/09/30/5-signs-youre-out-of-spiritual-alignment-and-ways-to-rejuvenate-your-connection/

2017.09.30.

P.S. Kā jūs uzturat saikni ar savu dvēseli? Dalieties komentāros!

 T Beglak

Tatjana Begļaka

Tulkotāja, angļu valodas skolotāja, reinkarnacionikas konsultante.

http://tatbegliak.ru/

 

Pievienots 14.11.2017

https://journal.reincarnationics.com/svyaz-so-svoej-dushoj/

Tulkots ar lapas administrācijas atļauju

Tulkoja Jānis Oppe


[1] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/11-dazadi/793-irina-akulova-sandra-anna-teilore-dzives-karmas-kods-ko-maca-astes-no-pagatnes (Tulk. piezīme)

[2] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/11-dazadi/812-irina-akulova-dzives-jegas-meklejumos-6-celoni-dveseles-naksanai-uz-zemi (Tulk. piezīme)

[3] Skat. http://www.sanatkumara.lv/index.php/dazadi/11-dazadi/1297-tatjana-beglaka-6-atslegas-lai-atvieglotu-pariesanu-uz-atjaunoto-zemi (Tulk. piezīme)