Print

Альбина Галеева - Ченнелинги

Albīna Gaļejeva - Čenelingi

17 03 21

2016.12.16    Mentāls.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, es nezinu, kas notiek. Vakar es sajutu, ka visas sāpes, kuras bijušas manā dzīvē, es atceros. Es atceros visas savas emocijas, man, izrādās, arvien ir tikpat sāpīgi un aizvainojoši. Man ir žēl sevis, ka tādu smagu dzīvi esmu saņēmusi. Un atbalsta praktiski nav bijis. Mani apbēdina, ka es tik daudz esmu strādājusi, lai aizvāktu no atmiņas pārestības, dusmu, baiļu emocijas. Bet vezums tur pat vien ir. Un jūtas ir tik stipras un spilgtas, it kā tas vakar būtu noticis. Manī tik daudz negatīva ir pacēlies. Galvas un sirds sāpes. Kas par lietu, Skolotāj?

Skolotājs: Tu daudz, daudz esi izdarījusi un tīrījusi sevi. Bet lieta tā, ka tās ir tikai projekcijas, kuras tu gribēji aizvākt. Bet no jauna tās pēkšņi ir parādījušās. Ar Mentālu tu pašlaik strādā. Astrālos jautājumus tu esi atrisinājusi. Mentālā ir programmas un atspulgs no tās dzīves, kuru nodzīvoji. Tās pašlaik ir atkal aktivizējušās un dod tādus rezultātus – to smaguma un tumsas stāvokli. Tu it kā no jauna dzīvi vakar izgāji savu no bērnības līdz šodienas stundai. Tāpēc vakar pret tevi bija nopietns uzbrukums. Un viss apkārt to arī pareģoja. Tam bija jānotiek, bet vēlāk. Bet tu pati nolēmi un izdarīji savu izvēli, pieņēmi. Nedomā, ka tu esi slikta, sliktāka par visiem. Tām īpašībām, kuras tu uzskaiti, ir dziļi un seni stāsti. Un šūniņās sēž, katru reizi atgādinot, pie pirmās iespējas. Tu esi mīļa un laba Dvēsele, bet dzīve tevi tā nopietni ir pabružājusi. Jā, bija sāpīgi, briesmīgi vientulīgi. Un palīdzīgu roku pastiepa tie, kam tas bija jādara, bet viņu nebija daudz. Bet no otras puses, saproti, tādus uzdevumus, augstumus, ko tu pašlaik esi sasniegusi, tu nesasniegtu, nevarētu citā dzīvē to iegūt, jo tādiem uzdevumiem neatlaidību vajag, vīrišķību, drošsirdību! Bet to visu var sasniegt vienīgi pārbaudījumos nopietnos, sāpēs, grūtībās. Jo cēlusies uz augšu tu esi vienmēr. Un arī pašlaik celies uz augšu. Nebaidies. Visus šos sarežģītos momentus ar Mīlestību pieņem sevī. Tie Visumam ir ne mazāk vajadzīgi, kā tavi labie varoņdarbi. Tas viss pāriet uz Kosmosu datu bāzē kā informācijas komplekts visiem. Lai pieņemtu, ieņemtu visu esības procesa būtību. Viss būs labi. Turies, bez panikas. Tūlīt es tev palīdzēšu. Ieliešu tevī mierīgumu un līdzsvaru. Ir daudz pretestības. Apvaldi savas dusmas, pārestības un pretenzijas pret sevi un cilvēkiem. Ieelpo. Viss paies, tu manu mīļo meitenīt. Mīlestības un gaismas vairāk katrā dienā tavā es vēlu tev!

Skolotājs: Kā jūties, mans bērns?

Es: Diezgan smagi.

Skolotājs: Centies nekrist zemās vibrācijās. Jo tu taču esi sportiste, tu vari visu savu gribu savākt un, par spīti tiem sarežģījumiem un grūtībām, sasniegt rezultātu. Tu spēsi! Ne velti taču tavas nodarbošanās ar sportu (sporta vingrošana) pieredze bija tev tik ļoti vajadzīga. Saproti, tie ir pagaidu procesi, tie paies, nekrīti, nelūzti, virzies uz priekšu. Un visi ļaudis tev tajā palīdzēs.

Es: Es pateicos tev, Skolotāj, un visai mūsu Ģimenei par to, ka jūs esat blakus, jūs esat ar mani.

2016.12.09    Jautājumi un atbilde tiem, kuri lūdz.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, šodien man pienāca vēstījums, kurā mani lūdza uzdot jautājumus tev no šo cilvēku puses. Vai ir piemēroti man to darīt šajā momentā, vai ir iespējams? Vai tas ir jāpraktizē, jeb to var izdarīt tikai reizi? Es gribētu to precizēt.

Skolotājs: Jā, ir iespējami arī tādi varianti kā konsultācijas, jautājumi un atbildes. Tiem, kuri lūdz, tev ir jāpapalīdz ar mani sazināties un atbildēt. Es palīdzēšu šajos jautājumos atklāt to informāciju no Avota, kura ir paredzēta viņiem. Un šo praksi tu vari mēģināt ne reizi vien, ja reiz būs uzdevumi tev no tiem cilvēkiem, kuri uzdod jautājumus. Tu vari viņiem palīdzēt caur mani, kad vēlēsies, mēs varēsim pastrādāt šajā virzienā.

Es: Es pateicos tev, Skolotāj.

2016.12.10    Atbildes priekš А.А.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Manu dārgo Skolotāj, šodien es gribu palūgt tev atbildēt uz jautājumiem priekš A.A.

A.A. jautājums Nr.1: Ir sajūta, ka gars iet pa priekšu, ķermenis atpaliek.

Skolotājs: Viņa ir skaists un burvīgs radījums. Viņā ir daudz gaišu domu un ideju. Viņas skaistās vēlēšanās, kas domās ģenerējas viņā, tās ir vieglas, taču vajag konstruktīvi raudzīties uz ceļu savu un attīstību. Viņai daudz ir dots, viņa ir attīstījusi tikai trešdaļu lieliskā potenciāla un var vairāk, daudz vairāk izdarīt un radīt!

Bet daudz baiļu ir viņā, sēž tās kā skabarga viņā! Caurdurot dziļi un sāpīgi. Tās bailes tika radītas sensenos laikos. Benžu, slepkavu, tirānu laikmetā. Viņa aizvēra savas Dvēseles durvis un zem atslēgas līdz šim tur. Un šajā dzīvē reiz tās bailes aktivizējās no jauna un deva blakusefektus, stipras ciešanas. Viņa varētu daudz izprast, ja pastrādās ar bailēm šīm. Jo jēgas taču nav tās turēt iekšienē, Skabarga tikai pūst, kamēr netiks izvilkta!

Skolotāja vēršanās pie A.A.: Tu, dārgā, pastrādā ar to. Tas ir pamats visām tavām problēmām! Un, ja tiksi galā ar to, tavas lietas ies uz labu, un kļūsi tu Gaiša! Ak, cik daudz mums vēl traģēdiju sarežģītu nāksies pārdzīvot? Gan grūtībās, gan sarežģījumos, bet cilvēkam – viņam ir jādzīvo! Viņš ir Mūžības un radīšanas Prieka simbols. Viņš, kā uguns apdedzināts zāles stiebriņš, atkal izlauzīsies uz Gaismu! Esi arī tu zāles stiebriņš, kurš ir spējis stiepties uz Sauli un iet cauri visiem šķēršļiem! Tu esi dzimusi daudz kam, tad sper taču soļus un bailes visas savas aizvāc!

Es: Skolotāj, ko konkrēti var izdarīt, lai atbrīvotos no šīm bailēm?

Skolotājs: Jā, kompleksi un metodiski vajag pieiet tādiem jautājumiem. Te darbības ir vajadzīgas, bet spriedumus atstāt uz vēlāku laiku. Iespējams, konsultācijas, darbs ar meistariem, kuriem ir pieeja tām lietām. Tu pameklē, pamēģini, un atradīsies tas brīnum-cilvēks, kurš tevi glābj. Tu tikai nodomu savu vērs uz to, lai varētu veikt lietas. Esi plūsmā, vairāk nodarbojies! Jo kņada – tā noēd visu līdz saknei. Un esi vienotībā ar sevi. Biežāk atvēli dienā minūtes, lai runātu ar Dvēseli savu! Ar to pašu iekšējo Bērnu, kurš tevi tik ļoti mīl, gan ar Viedo, gan ar Karavīru sevis iekšienē, kas arī rada tavus aspektus. Harmonijā ir jābūt visai tavai Ģimenei, kuru tu sauc par “Es” (piezīme: iekšējais Bērns, iekšējais Viedais, iekšējais Karavīrs, iekšējais Gādnieks).

A.A. jautājums Nr.2: Mani nodarbina jautājums, kā pareizi baroties. Nonācu pie secinājuma: ēst var visu, ko gribas, bet ar mēru un tikai no rīta un pa dienu līdz 16:00. Vai tas ir pareizi?

Skolotājs: Cēloņi ir dažādi, iespējami stresi, var būt ietiepība, tādas, lūk, emocijas palaikam dod sāpīgas sajūtas vēderā, gan spazmas, gan sastrēgumu vai nesaturēšanu.

Un var vienkārši tā teikt, ka visiem cēloņiem, tajā skaitā Barībai, ir daudz dziļākas un sarežģītākas saknes. Jebkura kaite ir tikai atspulgs no tām ķibelēm, kuras ir apkārt, un tātad arī tevī. Jo tu taču esi vienota ar pasauli. Pamēģini pastrādāt ar to, par ko es runāju sākumā, bailes aizvāc, harmonizē iekšējās tēmas un notikumus. Pacelsies tad vibrācijas tavas, un sāks viss uz labu iet. Viss atjaunosies un cirkulēs lieliski. Nebūs jālauza galva, ko ēst un ko nevar. Tavs organisms sabalansēsies, atcerēsies un atjaunos funkcijas savas. Skaties šīs problēmas saknē un saproti, kas viss ir tavās rokās. Sāc. Sāc. Sāc. Un esi vienmēr godīga pati pret sevi, tad sapratīsi savus uzdevumus un neveiksmes, bet zināsi, ar ko pastrādāt, ko izmainīt sevī pašā un visā Visumā.

A.A. jautājums Nr.3: Kāds ir mana dēla D. (22 gadi) ceļš? Vai es varu viņam kaut kā konkrēti palīdzēt, lai atrastu sevi.

Skolotājs: D., viņš ir ļoti gaišs un lielisks zēns. Viņa Dvēsele skan kā zvans baznīcās! Atnācis šurp viņš ir no nezināmām tālēm, saprast kur ir dzīves, esības būtība un jēga. Viņam ir gaiša un mīlīga daba, milzīgu Spēku īpašnieks ir viņš.

Lielus uzdevumus viņš nav izvirzījis tajā dzīvē, kuru tagad ir ieņēmis sevī. Viņš ir “ceļotājs”, “domātājs”. Viņu tikai interesē tā Spēle, kas uz Zemes pašlaik aktīvi notiek. Viņš grib saprast jēgu tai drāmai, kas cilvēkos notiek, kur ir cēlonis Ciešanām un Asarām, ar kurām planēta ir pielieta pašlaik. Viņam šī pieredze vajadzīga tikai zināšanām un cilvēku Dvēseles izpratnei.

Es: Dārgo Skolotāj, kā izveidosies viņa liktenis? Kā var viņam palīdzēt?

Viņam to palīdzību nevajag, tā tikai domām tām kaitē. Viņš pats lieliski zina gājienu, viņš gaida, sasniegs savu mērķi. Jūs domājat, ka viņš ir nonācis tajā situācijā, kad skumt vajadzētu, bet viņa Dvēsele lieliski zina, viņa viņu ved un precīzi zina, kādā laikā un kad notiks tas laiks un ko viņam būs nepieciešams darīt. “Zinātnieks” viņš ir, viņam vajag tikai rezultātus, saprast “no kurienes un kā”, kādēļ dota tā situācija un kā strādāt ar to. Saprotiet, viņš nav šīs zemes Būtne, viņam ir augsts un vieds lidojums. Atnācis šurp tikai paskatīties, pamēģināt un izdarīt secinājumus, visu novērtēt. Pašpietiekams ir pilnīgi viņš un gudrs. Viņa liktenis ir gaišs. Un lai ielīksmojas Kosmoss un Zeme – tādus darbiniekus viņa gaidīja.

A.A. jautājums Nr.4: Kāds ir mana mazdēla R. (6 mēneši) ceļš?

Skolotājs: Viņš priecīgs, jautrs un dedzīgs. Atnācis viņš uz Zemi šo saprast, ko nozīmē Vīrišķība, Varonība un Uzticība. Lūk, tie aspekti, kurus viņš gribēja šeit izzināt. Viņa Dvēsele ir skaista un tīra, un Gaismas daudz ir viņā un potenciāla. Uzdevumus viņš izvirzījis kā galvenos sev un ar prieku centīsies izzināt to pieredzi, tos aspektus, ko ielika viņā Dvēsele. Viss būs labi tajā dzīvē, ko pašlaik viņš dzīvo. Par cik mazs viņš, tad prognozes šīs ir šablons, perspektīvas. Un tikai viņš varēs risināt tajā mirklī uzdevumus, kurus ir izvirzījis sev. Tad lai tas ceļš, kuru viņš nolēmis iziet, būtu Dievu apgaismots. Un palīdzīgu roku sev vienmēr viņš spēs atrast, kad gribēs viņš.

Es: Es pateicos tev, manu dārgo Skolotāj.

2017.02.16    Atbilde priekš Ž.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, es gribētu pajautāt par zēnu A., viņam ir 11 gadu, viņš ir hiperaktīvs, attīstība kavējas, veselība ir vāja, kas ar viņu nav tā? Kāds ir notiekošā nodoms?

Skolotājs: Viņa uzdevumi ir Mātei palīdzēt būt stiprai, atrast atbildes.

Un atklāsmi iegūt reiz, ka pasaulē bez grūtībām un Bailēm ir arī Mīlestība bērna acīs. Mīlestība, kura ierosinās uz Lieliem notikumiem un darbiem. Atnācis ar sarežģījumiem šiem, lai viņa saprastu, ka Baiļu nedrīkst būt! Ka pasaulē viss ir burvīgi, vajag tikai redzes leņķi nomainīt! Ka ar šiem notikumiem, kurus viņš ir ienesis viņas dzīvē, ģimenes dzīvē, viņai ir jāatver sevī skaidrrredzēšanas portāli, jaunu vektoru un jaunu pasākumu portāli. Viņai ir jāsaprot, sapinusies viņa ir savās rūpēs, bailēs par bērnu. Ka šis graujošais spēks (bailes) tikai kā bumerangs viņai atpakaļ nāk!

Un mērķi tur ir citi. Darbs ar sevi, darbs ar bērnu ar to, ko piesaukusi viņa pati brīnišķīgajā Gaismas gultnē. Uzdevumi viņai ir pārveidojumos, jaunās atklāsmēs, pasākumos, potenciālu savu atklāt un paplašināt.

Es ļoti priecājos, ka tu centies palīdzēt tiem cilvēkiem, kuri ieskauj tevi, pamosties. Atcerēties, ka viņi ir Dievišķi, Stipri, ir tikai jāpacenšas spēkus sevī atrast un no Ceļos kritušo pozas piecelties, un uz priekšu iet, bez bailēm, bez pārmetumiem, bez pārpūles, iet ar to Gaismu, to ceļu, kurš likteņa paredzēts, disciplinēti nodarboties, iedvesmoties, iegūt tās zināšanas, to mācību par labu visiem dzīvojošajiem un sev. Lai notiek tā. Āmen.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

Ž. atbilde: “Interesanta informācija! Bet mēs pašlaik slimojam, nav laika.”

 

2017.02.16    Atbilde priekš R.K. (pensionāre).

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, es gribētu pajautāt tev par savu radinieci R.K.. Viņa neko un nevienu neatceras jau 3 gadu laikā.

Uzzināju, ka ķermenis var dzīvot arī bez Dvēseles, piemēram, maziem bērniem un veciem cilvēkiem Dvēsele palaikam pamet ķermeni, jo viņai ir sarežģītāki uzdevumi. Bet ķermenis turklāt funkcionē.

Sakarā ar to gribētos uzzināt, kāds ir R.K. Ķermeņa un Dvēseles stāvoklis?

Skolotājs: Jautājums ir globāls. Interesants. Tu grāmatu pēti un nolaidies Gadsimtu Vieduma dziļumos. Un pat ja tu nesaproti, tu pieņem, saņem vajadzīgo Velti.

Sakarā ar to sievieti, kuru par R. jūs saucat, viņai operāciju vajag. Tur asins sabiezējumi spiež kreisajā pusē uz punktiem, kuri ar savu aktivitāti dod iegaumēšanas, atmiņas un citu funkciju parametrus. Viņas Dvēsele ir uz tiekšanās uz savām Pasaulēm robežas, tas nozīmē, ka viņa praktiski paliks tikai puscilvēks.

Jā, Ķermenis var eksistēt arī bez Dvēseles. Dvēsele drīzāk ir “pieparkojusies” un mīl saaicināt pie sevis, un palaikam pazemot Ķermenisko Radījumu.

Un redzu es tālāk rezultātu ne pārāk labvēlīgu ar R., jo diezin vai būs tur izveseļošanās process, tur ir stagnācijas process, zems vibrāciju līmenis, novecošana un trunēšana. Tas ir, kaut arī Ķermenis var bez Dvēseles, bet tomēr Saprāta tur nav, viņš ir atslēgts uz tā spiediena, kurš smadzenēs tiek radīts, rēķina, un ar to visu ir nonākts pie slēdziena, ka Ķermenis tur padodas. Tāpēc es domāju, ka drīzā laikā pametīs viņa pasauli fizisko, aizies uz citām Pasaulēm, kā tu lasīji, uz Gara un Dvēseles pasauli.

Es: Skolotāj, bet kāpēc ar viņu kas tāds notika, jo viņa taču bija ezotēriķe, praktiķe. Kāpēc tā viss beidzas?

Skolotājs: Es domāju, ka Karmiskās pārliecības, kuras gadsimtiem jūs uzskatījāt par Sodu, tagad, lasot grāmatu, saproti, ka tā tomēr ir Nožēla.

“Karmu radīja Nožēlas: četri karmas līmeņi salikās kopā, izveidojot četrus virzienus. Fiziskā dzīve par nodarīto krāja nožēlas. Par jutīgajām vajadzībām Dvēsele savā sfērā vāca bēdas. Bet divās Gara sfērās glabājās nožēlas par to, ko jūs izdarīt nevarējāt.”

Un viņā ir daudz vairāk Nožēlas, žēluma pret sevi, sakrājies un piepildījies milzīgā lodē, kurš deva reakciju un radīja iluzoru traumatisku sindromu. Tāpēc viss tā izveidojās, sanāca, ka viss ved uz to, ka vajadzīga viņai pārlāde Nāvē. Bet tu taču zini, ka par to nevar būt nožēlas, bet tikai pieņemšana un Veltes saņemšana kaut kā citā.

“Nāve atbrīvo milzīgus resursus un dzīvības spēku tiem, kas paliek dzīvi. Un lai Sāpes pārvēršas Brīvībā un Vīrišķībā!”

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

 

2017.02.26    Atbilde priekš V.S. (pensionārs).

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, man ir jautājums.

Skolotājs: Uzdod.

Es: Šajās dienās es daudz laika veltu sarakstei ar mūsu radinieku, viņu sauc V.S.. Mēģinu viņu sapurināt, nu taisni impulsu kaut kādu! Kāpēc tas notiek? Varbūt viņam kaut ko vajag nodot? Jeb viņš nav gatavs? Un vai ir vērts to darīt?

Skolotājs: Nē, nē, viņš ir gatavs, lai pirmoreiz atvērtos. Potenciāls liels, taču dzīvē pielieto tikai Loģiku un Principus, kurus no bērnības ir ielikuši vecāki, skola, šodienas pieredzes dažādas pozīcijas, ko viņš pārdzīvo (šīs dzīves pieredzes).

Viņa problēma ir tajā, ka viņš ir iestidzis Slīksnājā, kuru radījis viņš pats. Viņš uzskata, ka viņš pabeidzis savu dzīvi, viņš ir pacēlis dēlu, māja viņam ir un mazbērni un dzīvesbiedre. Uzskata viņš uzdevumu par izpildītu, ir izdarījis visu, ko varējis.

Bet viņa Uzdevumam taču ir daudz Plašāks diapazons. Viņam šajā iemiesojumā ir jāatceras, kas viņš Ir, kāda ir viņa misijas būtība! Šo uzdevumu viņš izkoriģēja pirms iemiesojuma sava. Viņam tika dots daudz vairāk Spēku un Vīrišķības, Noslieču. Viņš daudz varēja pavērt sevī, potenciālu savu aktivizēt un atcerēties, pacelt vibrācijas savas līdz Zemes jaunajiem līmeņiem (Pašlaik Zemes Magnētiskais lauks no 7,8 Hz ir pacēlies līdz 50 Hz!). Viņš arī ir Lāpnesis, tīra Dvēsele, bet Guļ viņš gluži kā Tumsībā, dienasgaismu neredz! Viņa Dvēsele dzied viņam: Atjēdzies, atjēdzies un atceries, kādēļ atnāci tu!

Tāpēc šodien tu, tik ļoti sajūtot viņa Dvēseles saucienu, nolēmi nodot vēstījumus šos, pamodināt viņa apziņu. Tu jūti vibrācijas tādas, kuras pēc Palīdzības sauc, tāpēc iekļāvies tu darbā, pati nezinot, kāpēc.

Protams, grūti ir izlauzt to sienu, kuru desmitgadēm ir būvējis viņš! Taču vajag mēģināt un tālāk censties. Un varbūt reiz ķieģelītī radīsies plaisa tur, un viss sāks mainīties.

Sajutīs viņš dzīves garšu, atvērs Sirdi un vēlmes pēc jaunām zināšanām. Taču viss ir viņa rokās. Tu vari tikai iekustināt, palīdzīgu roku padot. Lems viņš pats un izvēli izdarīs. Bet izvēle ir tikai viena: Aizmirstība, Miegs vai dzīves Prieks!

Viņam var tikt daudz iemācīts, un viņš daudz caur Sirdi var pārvadīt, un Stariņš tur iedegsies, uzliesmos! Iespējams, būs arī kas cits, lemj viņš! Vēlēsies būt nomaļus, vai arī Radītājs!

Un var daudz vēl teikt vai pamācīt, bet tie ir tikai vārdi. Ja reiz Sirds tur ir Slēgta, pagaidām viss tas, ko saki tu viņam, kā zirņi pret sienu atsitas!

Bet var viņš Sirdi arī pavērt un Zināšanas saprast, un visu to tajā dzīvē pielietot, un iemācīsies viņš ar Ķermeni strādāt, slimības izdziedināt un Garu savu uzmundrināt! Iespējams, jauni atklājumi, atklāsmes, spējas citas, nekā zina viņš pašlaik. Bet viss ir viņa rokās, viņa Lēmumā, cik pietiks vīrišķības un disciplīnas, kā arī Ticības tam, par ko mēs runājam.

Un tomēr novēlu jums lielus pasākumus un pacelšanos. Mēģiniet, radiet, iegūstiet zināšanas.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos. Es pacentīšos viņam nodot šo informāciju.

V.S. atbilde: Jā, Albīna, es saņēmu un izlasīju. Skolotājs nav ieraudzījis manu galveno problēmu un uzdevumus: dzīvesbiedrei ir nopietna slimība (onkoloģija). Nestabils stāvoklis. Mans uzdevums – neļaut pāriet sliktākā, citādi nelaime. Tas viss ir spēcīgs stress. Mazbērni un dēls – tā ir sekundāra lieta. Dēls ir patstāvīgs, bērni aug. Mēs palīdzam, ar ko varam.

 

2016.12.12    Māmiņa (pensionāre).

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Skolotājs: Arī es sveicu jūs. Blakus ir māmiņa.

Es: Skolotāj, kāds cēlonis ir manas māmiņas vājumam un kā var viņai palīdzēt?

Skolotājs: Viņas plūstošās gaišās enerģijas ir sakrājušās ceļgalu rajonā. Problēma – tur ir korķis. Tāpēc dod spiedienu vēnās, gan galva sāp, gan slikti ar vēderu, gan vispārējs miegainums, gan nogurums. Tur ir bailes, nedrošums, harmonijas tur nav. Un radīti tie tika ne šodien, ne vakar, tāpēc ir iesīkstējuši. Procesi, kurus esat iedarbinājušas, ir sarežģīti, tie milzīgus potenciālus jūsos atklās, taču ir vajadzīgs laiks un jūsu Ķermeņu pārveidošana. Jūs varat sajust sirds pārsitienus, reiboni, izklaidīgumu un noskaņojuma svārstības. Viss tas liecina par to, ka jūsu Ķermenis ir pārveidojošā plūsmā, bet ir grūti, jo bloki ir vēl jums.

Visa lieta ir tā, ka bloki jūsu ķermenī – tie ir enerģētiski sabiezējumi, kurus reizēm nav vienkārši aizvākt. Tie ir gadsimtiem sastrādājušies, vairojušies, fundamentāli radušies. Un izkustināt no vietas var tikai ar to praksi, ko veicat jūs, kā arī ar disciplīnu, pastāvīgumu.

Un šajā reizē skārāt jūs daudzus rajonus, strādājot ar eļļām un ar elpošanu, ar meditācijām, ar vebināriem, ar to, ko praktizējat.

Iespējams, var arī palīdzēt, ja reiz māmiņa grib saņemt atbildi.

Vēršanās pie māmiņas: Centies vairāk domāt par Gaismu. Par to, ka visiem procesiem priecīgiem ir jābūt. Grūtsirdībā nekrīti! Un priecājies par kustību! Tā izlauzīsies, tikai vēlies!

Tagad ieliešu enerģiju viņā, lai vieglāk tur procesi ritētu. Viņa ir brīnišķīga Dieva radība, lai prieka asaras līst no viņas un spriedze aiziet, un galva pāriet. Mazlietiņ sarežģīti procesi šie, jo jūs taču globāli uzņēmāt apgriezienu. Seansus klausieties, un lūgšanas, viss tas dod vijumu, bet var būt tādas pārmaiņas, jo jūs taču esat dzīvas būtnes. Un šūniņām ir jāpierod pie vibrācijām augstām.

Parunā pats ar sevi, noskaņo organismu uz kustību! Jo klausa taču viņš tevi! Tā kā runā biežāk ar viņu. Tandēmā esi ar viņu, un nesadalies! Enerģijas pieņemiet, ko dodu pašlaik jums. Un Dievam biežāk pateicieties un Māmuļai, ko par Bezgalību sauc. Viss būs labi. Šaubu nedrīkst būt! Lieliski viss ir jums. Un viss iet ceļu, to gaišo un vareno.

Jūs esat malači, visu darāt pareizi, jūs ejat savu ceļu, tiecaties, izzināt un pētāt. Mēs visi atbalstām tajā jūs. Bet, kā arī agrāk teicis esmu, tā vai citādi notiks tādas pārmaiņas. Jo jūs taču esat Dimants, kuru attīrāt slāni pēc slāņa, lai atcerētos visu Mirdzumu Savu! Dārgie jūs mani, Ticību jums tā vairāk gribu nosūtīt jums un Mīlestību! Lai ir ražīgs jūsu darbs. Tagad sajūtiet enerģijas, kuras sūtu jums es, un pieņemiet. Viss būs labi Ceļā jums, uzdrošinieties, attīstieties un nebaidieties, mēs jūs atbalstīsim, tikai palūdziet, mēs uzreiz būsim blakus.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

P.S. “Māmiņa”, kā iespējamas izdziedināšanās (stāvokļa uzlabošanās) piemērs caur Skolotāju. Viņa teica, ka viņai ir kļuvis daudz labāk.

 

2017.02.09    Diženā Dieviete. Atzinība.

Skaitīju lūgšanas. Viena no lūgšanām ir veltīta Diženajai Dievietei. Domas bija par to, ka ne paziņas, ne draugi tevi nesaprot. Izsūti viņiem čenelingus, bet par atbildi klusums, pat pāris vārdus neuzrakstīs. Kaut kā aizvainojoši un nepatīkami kļūst. Iznāk, ka es no apkārtējiem gaidu uzslavu, atzinību. Un te pie manis nāk domas.

Diženā Dieviete: Jo tu taču ej uz priekšu, bet viņi atpaliek. Ko tad tu gribi dzirdēt atzinību no tiem, kas atpaliek, kad tev ir atzinība no tiem, kuri ir priekšā, no tiem, kuri tevi ved!

Es: Un tik skaidri un viegli kļuva Dvēselē, Bet tas taču tā arī ir!

Es atcerējos Laodzi vārdus: “Ja jūs savas sekmes mērāt ar svešu uzslavu un nopēlumu mēru, jūsu nemiers būs bezgalīgs.”

Es: Diženā Dieviete, es brīnos, vai tiešām es varu ar Tevi sarunāties, jo tev taču ir tik augstas vibrācijas. Varbūt es to sev izdomāju?

Diženā Dieviete: Tev, mana mīļā ir jāsaprot, ka es dažādos līmeņos ar tevi runāju. Ir tavas Dvēseles, ir Gara līmenis, esi tu Fiziskā. Vienmēr ar tevi esmu runājusi es. Un ar katru. Bet, lūk, izdzirdēt tajā fiziskajā pasaulē, kas pašlaik esat jūs – grūti. Un es dabiski tavām vibrācijām pieskaņojos, lai tu mani saprastu un sajustu.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

 

2017.02.19    Diženā Dieviete. Situācijas nepieņemšana.

Skaitīju lūgšanas. Viena no lūgšanām ir veltīta Diženajai Dievietei. Domas bija par to, ka ģimenē ir notikusi nepatīkama situācija, un es stipri saniknojos un satraucos. Un, ka pēc manas sapratnes, es ar šīm emocijām sevi pazemināju vibrācijās.

Diženā Dieviete: Nē, nē, tu nenokriti zemās vibrācijās, tikai fokusu nomainīji. Jo tu taču jaunā veidā uz situāciju raugies, saproti, pieņem. Tu vienkārši uz otru polu pavērsi savu uzmanību. Tavs uzdevums – atgriezties centrā un harmonizēt enerģijas. Jūs radījāt to situāciju, un katram ir jāatklāj sava Atklāsme.

Es: Diženā Dieviete, tu saki, ka šajā situācijā man vienkārši ir jānomaina fokuss?

Diženā Dieviete: Jā, atceries, ka dualitātē visu laiku ir poli. Un tu no Gaismas krasi izmainīji polu uz Ēnu, kuru pati radīji. Kā es teicu, jūs kopā radījāt tādu situāciju, lai paskatītos un atklāsmi saņemtu. Viss būs labi, pastrādājiet pie tā, centrēšanu izdariet, harmonizējiet sevi, noskaidrojiet, ar ko jums pastrādāt, kas ir iznācis virspusē, kur ir resursi, lai atbrīvotos no sasprindzinājuma, no važām, kuras tur kā emocijas uzstājas. Un, ja pēkšņi šaubas radīsies, maini uzreiz ar domformām vajadzīgajā virzienā variantus, un tad viss ies uz labu.

Pamazītēm analizē situāciju un pierodi pie konkrētā notikuma jauna skatījuma. Jo cilvēks taču nevar uzreiz izmainīties. Viņa uzdevums ir saudzīgi un maigi ar sevi nodarboties. Sevi pārveidojot, maziem solīšiem tu ej, gatavojoties atcerēties, ka tu esi Dieviete. Tu atcerēsies, mana meita, kas tu biji!

Un neuztraucies stipri, ka ne vienmēr tavas reakcijas ir pārveidotas tajā pienācīgajā Gaismā, uz kuru tu tā tiecies. Jo tu taču atceries un mācies atkal pārveidot savu sevī, ar to tu visu maini ārpusē. Jau nopietnu soli tu spēri. Jo pat tur, kur tu emocijas caur Veco Šablonu paud, ir taču pat doma, ka šeit pārveidojumi vajadzīgi, tu to saproti. Un tas ir galvenais. Strādā nesteidzoties. Es tevi svētu.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

 

2017.03.03    Diženā Dieviete. Atbalsts.

Skaitīju lūgšanas. Viena no lūgšanām ir veltīta Diženajai Dievietei. Domas bija par to, ka iekšienē atkal ir kaut kāds apmulsums, skumjas, neticība.

Diženā Dieviete: Mana dārgā, mans bērns. Saproti, tu vari daudz ko. Tavās rokās ir Visums un daudzas Pasaules. Jo tu taču esi mans bērns, es radīju tevi pēc savas līdzības. Tevī ir viss Spēks, visa Varenība, kas ir manī. Tu esi Blīvajā pasaulē, smagi tev ir tagad, vismaz. Es redzu, ka tu esi mulsumos, netici tu saviem spēkiem un domā, ka neiznāks.

Bet saproti, uz priekšu ejošie vienmēr ir Vērtīgi, viņu pieredze pasaules hronikās ir piefiksēta. Tavs ceļš ir nenovērtējams Visumam visam, jo taču katru dienu, kuru tu sāc fiziskajā realitātē, es tagad pārskatu. Un es redzu, šodien neesi harmonijā pati ar sevi. Tevi griež uz āru, tur transformācija norit. Tāpēc tu jūties tik nemājīgi.

Atkal tu spēri solīti Nezināmajā, gūsti Pieredzi, un šūniņas tavas caur apziņu pārveidojas ķermenī tev pašlaik. Palīdzi viņām. Un tad viņas lieliskā Gaismā iemirdzēsies. Neskumsti, mana dārgā!

Šie procesi ar Mīlestību ir jāpieņem. Pieņem manu Mīlestību, manu Gādību un Žēlsirdību sirdī pie sevis pašas. Mīlestība, viņa paātrinās rezultātus, mīli sevi!

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

 

2016.12.23    Patstāvīgais darbs.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Manu dārgo Skolotāj, es gribētu precizēt. Vai es piemēroti daru, ka manifestēju pašlaik kundalini modināšanas, distances redzējuma aktivizāciju, nodarbojos ar Dievišķās Mātes Jauno Rūnu 8 Bibliotēku pētīšanu. Vai tas ir piemēroti pašlaik man? Vai man uz to ir tiesības?

Skolotājs: Jā, jā, tu pašā laikā esi ķērusies pie šī sarežģītā, taču interesantā darba. Tās zināšanas, kuras nāk no Avota, tās jau ir tevī, tu piesauci tās, saņēmi, tev taču uzdāvināja to “Dimantu”, tu atceries to, gaišzils viņš (meditācijā es ieraudzīju, kā trīsgalvains drakons pasniedza man lielu lielisku gaišzilu dimantu). Tagad ir atlicis tikai aktivizēt spējas tavas. Tās atklāsies tuvākajā nākotnē. Skaiti lūgšanas šīs un slavini Visumu sevis iekšienē! Tās jau ir uz savas atklāšanās robežas, aktivizējas, vairojas. Un kā fiziskā reakcijā, kritisko masu sasniegs un izkustinās no vietas, un atvērsies tās iespēju un perspektīvu durvis. Tu ļoti augstu nolēmi latiņu pārvarēt. Bet tur ir tava būtība. Tu esi alpīniste, sportiste, spēlētāja, uzstādīji tu mērķus augstu. Es priecājos par taviem centieniem un palīdzēšu jebkurā momentā.

Es: Es gribēju vēl vienu jautājumu uzdot. Vai es pareizi izdarīju, ka patstāvīgi bez instrukcijas mēģināju noņemt spriegumu starpvalstu attiecībās, kad uzzināju, ka pieaug spriedze uz Eiropas un Krievijas robežas. Vai man ir tiesības uz tādām darbībām?

Skolotājs: Jā, impulsu tu momentā tajā saņēmi, vēlēšanās bija Mieram palīdzēt. Tu esi malacis, jo tu taču gribēji stabilizēt balansu. Harmonija ir svarīga, nevis cīņa par Mieru, tur, kur tu uzspied gribu Mierā dzīvot, aktivizējas arī Karš. Pastiprinot Gaismu, pastiprini arī Tumsu. Jo visam taču harmonijā ir jābūt, un tā ir Dieva izpausme. Tāpēc tu pareizi motīvus piemeklēji, harmonizējot balansu to smalko, nenoturīgo.

Nebaidies strādāt tajā mērogā, jo starpības taču lielas tur nav, vai harmonizē attiecības ar cilvēkiem, vai starp valstīm. Jo tā taču ir tikai lielāka vai mazāka mēroga izrēķināšana. Tu vari palīdzēt, kad atnāk impulss stiprs. Vēlēšanās palīdzēt planētām, cilvēkiem – tas ir labi.

Harmonija ir vajadzīga tev un katram, kurš ir uz planētas šīs. Tāpēc uzdrošinies, strādā, ja ir vēlēšanās. Un es vienmēr tajā palīdzēšu.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos.

 

2017.02.01    Bailes paplašināties.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Skolotājs: Es priecājos, es ļoti priecājos par taviem centieniem. Labu vēsti mums atnesa tie. Un Eņģeļi, kuri strādā ar jums. Jūs ļoti augstu pacēlāt spārnus augstumā. Kā tas ērglis, kurš meditācijā caur sauli atnāca, un jūs tik augstu uzlidojāt, gatavojaties cauri saulei jūs iziet, un pasauli citām acīm iemantot. Lieliski viss ir jums. Krūtīs tā Sirds Augstākā, kuru jūs mēģināt atvērt, izjust, iekļūt, viņa jau mirdz spoži! Tāpēc, mani mīļie, jūs ļoti dārgi mums un vērtīgi, mēs visi gavilējam par jūsu slavu! Jūs, jāņtārpiņi, iedegāties naktī, un daudz ko dāvājat jūs Kosmosam, Zemei ar savām darbībām un centieniem. Esmu pateicīgs jums, pateicas arī visa ģimene. Tādus darbiniekus viņa gaidīja.

Es: Manu dārgo Skolotāj, ir iznācis otrais raksts. Es domāju, tas arī dos kādu impulsu un rezonansi.

Ak jā. Tam sirdīs jau tās atbalsis ir. Un turpinās to rezonansi. Jo taču teicu es, tu stādā visas Zemes labumam. Un pat ja to cilvēku nav daudz, kuri sapratīs un pieņems, rezonansē ar tevi ieies, jau pietiekami ir varoņdarbiem lieliem. Tu esi malacis, patīk man redzēt, kā centies tu apjēgt tās sarežģītās, bet viedās zināšanas un grāmatas. Tu esi mazs skolotājs-skolnieks vienā personā. Un viss, ko tu pašlaik ar mīlestību un centību apjēdz, tas pavairosies, tiks citu izdzirdēts. Nešaubies par to nekad! Un vāc to materiālu, tos datus, ko mēs tev translējam no augstumiem saviem. Mums ir prieks dalīties zināšanās, un arī turpmāk lai tavs ceļš būtu apgaismots.

Es: Manu dārgo Skolotāj, es gribētu dalīties ar tevi jūtās, kuras pašlaik ir aktivizējušās. Es vienmēr esmu tiekusies pie jaunām zināšanām, pie jauniem pārveidojumiem ar iedvesmu, ar interesi, ar vēlēšanos un bez bailēm. Bet nesen es sajutu pirmoreiz bailes, ka es, pieņemot visas šīs zināšanas, visu šo informāciju, nevarēšu un nezinu, kā ar šīm zināšanām un pārveidojumiem turpmāk dzīvošu šajā pasaulē, funkcionēšu. Man tas ir kaut kas jauns, un es nedaudz esmu samulsusi.

Skolotājs: Viss ir kārtībā. Darbs tas, kuru veic tu, tas dziļas tās saknes izstrādā. Tas izvelk no tevis dziļākos procesus, kuri tevī sēž no senatnes gadsimtiem. Un tu apzināti tos cel augšā ar praksēm, tie visi ir iznākuši virspusē, un, tajā skaitā, tur ir iznākušas virspusē bailes paplašināties, bailes no neaptveramības tavas, ka par Dievu vari tu sevi sajust no šī brīža, važas noņemt no sevis un sākt lidot. Tu domā, ka tu netiksi galā, un tavs prāts perspektīvā šausmas redz. Bet atceries, ka Bailes tu radi pati. Un tev ir jāsaprot, ka, lai kā nestrādātu tu, pārveidojumi lēnām noritēs, tikko kā rodas Bailes ceļā. Tās Bailes norāda tikai uz notikumu nepieņemšanu, norāda uz Dambi, kuru uzcēli reiz tu, un tas viss taisa šķērsli Dzīvības Upei.

Strādāt ar to vajag tāpat kā agrāk, mierīgi pieņemot tās emocijas, kuras pašlaik ir iekšienē. Tu pieņem, transformē un izgriezies uz āru uz Gaismu, harmonizē, stabilizē visu to, kas nebija balansā. Tavs uzdevums ir šīs jūtas bez bailēm pilnīgi pieņemt, saprast un transformēt sevī. Tās iznāk virspusē, un tas ir Labums, jo redzi tu tagad, pie kā strādāt, kas ir siena, kurai tur ir jāizgaist. Nav jādomā, ka prātā sajuksi. Jeb tu nespēsi to vadīt? Jo tas taču, kā es teicu, Prāts tavas bailes ģenerē tevī. Bet Sirds zina, kur un kā tajā virzienā pastrādāt. Un arī Mēs un Eņģeļi, mēs visi plūsmā kopā ar jums koordinējam, mēģinām palīdzēt, dot virzienu, dot uzvednes. Manu meitenīt, saproti, darbinieku tādu nav tik daudz, un mums tevi ir jāved un jāaizved līdz stāvoklim, kad atgriešanās nav tavā ceļā! Kad viss tas, ko pēti tu Realitātē tavā, realizēsies, tu kā Burvestību Meistars viegli un graciozi soļosi pa dzīvi!!!

Tāpēc nebaidies, jūs esat kopā ar mums, tiekat pieskatīti. Mēs varam regulēt, stabilizēt momentus šos, jūs tikai Nodomu savu pasludiniet.

Es: Ar Mīlestību un Pateicību es izsaku savu nodomu-lūgumu palīdzēt man pieņem un transformēt manas bailes paplašināties, kuras nupat ir iznākušas virspusē. Es lūdzu stabilizēt, harmonizēt un nolīdzsvarot manu stāvokli.

Es izsaku savu Slavinājumu, Mīlestību, Uzticību un Pateicību. Lai notiek tā. Āmen.

 

2017.03.15    Mer-Ka-Ba iedarbināšana.

Ar Mīlestību un pateicību es piesaucu tevi, Skolotāj. Es sveicu tevi, manu dārgo Skolotāj.

Es: Skolotāj, es gribētu uzdot jautājumu. Almin (Альмин[1]) grāmatā “Tilts uz bezlaiku” (“Мост в Безвременье”) ir vingrinājums: zvaigžņu tetraedru sadalīšana un griešana, izmantojot elpošanu. Vai es varu saskaņā ar šo aprakstu pamēģināt sākt iegriezt Mer-Ka-Ba? Vai ir piemēroti tagad to darīt, un kā uz mani iedarbosies šis process? Cik bieži to darīt? Drunvalo Melhisedekam bija instrukcijas griešanas palaišanas laikā (akcents un komandas 15., 16., 17., elpošanā). Bet grāmatā ir aprakstīts tikai viens elpas vilciens un Nodoma izteikšana, un tā pa etapiem 5 tetraedri. Kā pareizi strādāt ar šo praksi?

Skolotājs: Tagad ir tādi laiki, ka tikai ar Nodomu pietiek tam darbam. Tev taisnība, Drunvalo jums deva paramatrus tādus pagājušos gados. Tagad Zeme un cilvēki savu kursu ir nomainījuši, un tu Viegli un Priecīgi, ar tīru Sirdi, vari Nodomu izteikt savu, un ar to tiks iedarbināta Dievišķā stāvokļa Mer-Ka-Ba. Gatava tu esi. Laiks tev paātrināt tavu darbību rezultātus. Mer-Ka-Ba palīdzēs tev jaunu ritmu, jaunas zināšanas iegūt. Gatavoji tu viņu ar savām praksēm un vēlmēm. Un tu nebaidies, ar Ķermeni būs izmaiņas, bet tu esi gatava, vari sākt, un ķermenis transformēsies kopā ar Gaismas Mer-Ka-Ba un mirdzēs. Esmu gatavs tev palīdzēt tajā, kad tu sāksi darbināt, piesauc mani, es blakus palīdzēšu.

Es: Skolotāj, bet cik bieži vajag darbināt Mer-Ka-Ba?

Skolotājs: Procesus šos vajag atkārtot, par cik tu tikai iedarbini šo virpuli. Pagaidām vēl automātiski viņš nedarbojas tevī. Bet pie tā nonāksi tu, bet pašlaik tu vari darbināt viņu reizi dienā, vērpt un mēģināt, skatīties uz sajūtām. Mēs blakus kontrolēsim procesu, stabilizēsim un harmonizēsim, lai tu būtu plūsmā un nebaidītos.

Es: Pateicos. Pateicos. Pateicos. Pateicos, manu dārgo Skolotāj. Es šodien gribu pamēģināt iedarbināt.

Skolotājs: Mēģini, meitenīt manu. Mēs esam blakus, mēs palīdzēsim.

 

Pievienots 21.03.2017, atjaunots 24.03.2017

http://sanatkumara.ru/stati-2017/chennelingi

Tulkoja Jānis Oppe


[1] Skat. https://www.almine.ru (Tulk. piezīme)