Jaunie krievu piedzīvojumi Amerikā

02.07.13.

Fotogalerija

Kā teica mums mūsu pavadonis Pīters, katrs amerikānis sapņo savas dzīves laikā nokļūt divās vietās: Parkā Yellowstone un parkā Yosemite. Tieši tādā brīnišķīgā vietā mēs arī izrādījāmies mūsu maršruta straujas izmaiņas rezultātā. Lieta tā, ka anomālais karstums, kurš bija nolaidies pār Kaliforniju, neļāva mums izpildīt iecerēto maršrutu, un mēs Nāves Ielejas, tas ir, parka Death Valley vietā nokļuvām Dzīvības Ielejā, Nacionālajā Parkā Yosemite. Mēs ļoti priecājāmies par maršruta maiņu, tāpēc ka mēs nokļuvām pasakā, fantastiskos kalnos, planetārā spēka vietā.

Milzīgo pēc laukuma parku apjož majestātiskie Sjerranevadas kalni. Tiem piemīt neparasts spēks, jauda, un viņi piesūcina jūsu garu ar savu lielumu un diženumu. Kalnu kristāliskais, ļoti tīrais spēks iedvesmoja un atdzīvināja mūs, piepildīja ar emocijām un spēku.

Mēs veicām divu stundu ceļojumu ekskursiju vilcieniņā.

Atvērtie vagoniņi ļauj baudīt dabu – papilnam aromātus, krāsu, skaņas un enerģijas. Kaut arī ekskursija bija angļu valodā, mēs gandrīz visu sapratām. Mēs braucām garām pašām interesantākajām un gleznainākajām parka vietām, ieraudzījām daudz ūdenskritumu, sniegotas kalnu virsotnes, neparastus monolītus granīta monumentus apmēram 3000 m augstumā virs jūras līmeņa, ledāja it kā ar gludekli nogludinātus. Pats parks izvietojas apmēram 1200 m augstumā virs jūras līmeņa. Iebraukšana parkā notiek pa 9 000 un 10 000 pēdu pārejām.

Mūs aplenca milzīgie brīnišķīgie kalni, kalnu grēdas, angļu pļavas, Sjerranevadas panorāmas, daudzie ūdenskritumi, sekvojas, priedes, tūjas, egles, īsts dabas mežs un tūristi no visām pasaules malām.

Sekvojas parkā mēs katru dienu redzējām lāčus, bet šajā parkā ieraudzījām dažas stirnas. Mēs pavadījām burvīgu laiku pie ļoti tīrās Mersedas upes. Laiks paskrēja pavisam nemanot, ir kā mēs būtu iegremdējušies citā dimensijā.

***

Šodien mēs braucām cauri vairākām pasakainām vietām. Es negribu pārspīlēt skaistumu, noslēpumainību un sakrālumu vietām, kurās mēs nonākam, taču tai pat laikā ar citiem vārdiem vienkārši ir neiespējami nodot manus iespaidus. Mono Ezers Kalifornijā, kas atrodas apmēram 2000 m augstumā virs jūras līmeņa, tektoniskas izcelsmes, ir sāļš ezers, kuram ūdens krišanās rezultātā pēc upju, ietekošu ezerā, ūdens izmantošanas ir atklājušies stalagmīti – daudzas dīvainas kaļķakmens kolonnas. Ezers ir 2.5 reizes sāļāks par pasaules okeānu un 100 reizes sārmaināks. Sāls un soda ir izdarījuši savu darbu, ezerā nav sastopamas zivis, taču pārpilnībā ir ūdens kukaiņi. Mēs novērojām putnu baru lidojumu, kas atgādināja viļņveidīgu zivju baru kustību, saskaņotu un skaistu.

Pie ezera notika planetārs darbs, kura rezultātā ir Gaismas spēku, kuri sadarbojas ar mums, ieviests milzīgs rozā kristāls. Kristālam vēl ir arī lotosa uzbūve. Viņš ienes mīlestības enerģijas šajā ezerā, kas ar savu ūdens sastāvu atgādina šķidru kristālu.

Pēc ezera mēs apmeklējām karstos dabas avotus, peldējāmies sērūdeņraža vannās, baudījām kalnu mieru un skaistumu. Es izbiedēju stirnu, kad kāpām kalnā. Visur ir īpaši aizsargājama teritorija, vai tie ir kalni, vai tuksnešainas vietas, vai ezeri.

Mēs iebraucām Nevadas štatā. Braucam caur štata galvaspilsētu Karsonsitiju. Šeit dzīvo apmēram 40 000 cilvēku. Vienu, divu stāvu Amerika ir mūsu priekšā. Atzīmēšu, ka Kalifornijas štatā uz Neatkarības Dienu visas pilsētas ir izgreznotas ar karogiem un svētku atribūtiem. Šeit, Nevadas štatā, ir pavisam cita aina – nav nekādu izgreznojumu. Pilsēta izskatās ļoti stingra un tīra.

Visur mūs pavada Sjerranevadas kalni. Rīt mūs gaida Piramidālais ezers un ceļojums pa Šastu.

03.07.13.

Šodien ir jauna laimīga mūsu ceļojuma diena. Mēs turpinām ceļu pa Nevadas štatu. Izbraucām galvaspilsētu un apstājāmies uz nakti Rino pilsētā. Tagad mēs braucam uz Šastu. Pa ceļam mēs iebraucām indiāņu pajutu rezervācijā un apmeklējām brīnišķīgu vietējās cilts Northen Paiute vēstures muzeju. Viņi dzīvo ap Piramīdas ezeru. Viņu skaits ir 2600 cilvēku. Ar mums tikās divi šīs cilts pārstāvji, un mēs uzklausījām detalizētu stāstu par viņu dzīvi pašreizējā laikā un par cilts vēsturi.

Indiāņi pastāstīja mums par to, ka viņi jūt saikni ar navaho cilti un ar cilti pie Baikāla ezera un Sibīrijas ziemeļos.

Sirsnīgi atvadījušies no indiāņiem, mēs devāmies uz Piramīdas ezeru, kur veicām planetāru darbu pašā ezerā un piramīdās, kuras atrodas krastā. Tas reducējās uz to, ka mēs pavadījām indiāņu garu (drakonu) uz Sauli un pieņēmām šīs vietas jaunā Glabātāja – ugunīga zelta drakona – enerģijas. Šis darbs sākās caur divām mūsu sievietēm, kurām reiz bija inkarnācijas šī ezera krastā indiāņu ciltīs. Viņas saņēma seno gadsimtu viedumu. Bet pēc tam visa grupa turpināja enerģētisko darbu.

Mēs sajutām darba procesā ūdens struktūras un tā enerģijas izmainīšanos. Ezers katrā no mums atstāja savas mīlestības un enerģijas daļiņu. Šo saikni viņš lūdz izmanot mūsu turpmākajās meditācijās.